Jump to content

autos

michaelfivez

kapot: hoe?  

47 leden hebben gestemd

1. 1. Zijn jullie het met me eens?

• ja
      40
    • nee
      2
    • geen mening
      3

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind dat autos kapot maken realistischer kan, Je kunt in sa al ramen kapot maken , deuren uitslagen op de benzine tank schieten en banden plat maken. Maar het kan beter: Echt een gat zien waar je hebt geschoten. Niet alle autos op de zelfde manier kapot (niet: bluts, bluts, witte rook, grijze rook, zwarte rook, vuur, boem). En ook dat als je op de benzine tank schit dat ze exploderen, bv ipv dat dat je auto 'lek' graakt en dat je nog 5 sec kunt rijden voor hij vanzelf stopt. Ook vind dat brokstukken moeten blijven liggen en niet verdwijnen na 2 minuten, dit vind ik ook bij lijken.

Wat vinden jullie, stem en geef commentaar :dans:

Geplaatst:

Ik ben heel zeer volkomen met je eens: GTA moet ook realistisch zijn( hoe nieuwe GTA is, hoe meer realisme: hoe dan ook!! :tu::cya::Y8) )

Geplaatst:

Ja!.De schade moet realischtiser.Maar het mag niet te realistisch worden want dan wordt het meer The Sims

Geplaatst:
Ja!.De schade moet realischtiser.Maar het mag niet te realistisch worden want dan wordt het meer The Sims

Bij de sims kunnen autos niet kapot voor zover ik weet... Ik vind dat autos kapot wel supperrealistisch mag

Geplaatst:

jah idd dat mag wel btr,

dat als je bijvoorbeeld de motor op een of andere manier opblaast dat alleen de motor ontploft en de auto verder zwaar besgadigt raakt maar niet dat ie helemala wzwart is met alle dueren en ramen eruit. en dat als ie dan tog moet ontploffen laat hem dan eerst langzaam uitbranden en dan als ie bij de benzinetank komt ontploffen, zodat ej je auto nog kan redden met een brandblusser en dan met een takelwagen ergens mee naar toe kan nemen om hem weer te repareren,

dat zou wel vet zijn :bier:

Geplaatst:

Het mag inderdaad realistischer, ondanks ze hier vanaf GTA1 al aandacht aan hebben besteed. Overigens heb ik alle vertrouwen in de makers van GTA4... Die hier vast wel weer wat van zullen maken.

Geplaatst:

Ook als ik met een knuppel op de voorbumper sla, de achterbumper kapot gaat :bonk: beetje nep!

Geplaatst:

Het mag inderdaad iets realistischer. Het zou mooi zijn als er echtere vlammen uit de auto komen, als de auto ontploft. Ook als je auto is ontploft, dat de onderdelen langer blijven liggen. Voor de rest vind ik het al aardig realistisch.

Geplaatst:

Ja het zou wel vet zijn.. alleen het zal veel tijd kosten op dat allemaal goed te maken

Geplaatst:

Ja dat mag wel wat realiscticher.

Zoals als je op de bovenkant springt een grote deuk.

En als je veel bent gebotst enzo ligt je auto heel laag enzo hoor je hem piepen :puh:

Geplaatst:

Ja, maar we zouden alles realistischer willen, die brokstukken hoeven van mij niet blijven liggen.

Maar er mogen wel wat meer variatis in!

Geplaatst:

Bij de sims kunnen autos niet kapot voor zover ik weet... Ik vind dat autos kapot wel supperrealistisch mag

Ja maar daar bedoel ik mee dat het niet te realischtisch wordt met leven en feestje geven enzo ik was effe offtopic :$

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...