Jump to content

autos

michaelfivez

kapot: hoe?  

47 leden hebben gestemd

1. 1. Zijn jullie het met me eens?

• ja
      40
    • nee
      2
    • geen mening
      3

Recommended Posts

Geplaatst:

van mij mogen de auto's ook afslaan als je auto erg beschadigd is ofzo, en ook als je met hoge snelheid crasht dat je auto dan het niet meer doet.....nu knal je met topspeed tegen een auto(of wattan ook) aan en rij je vrolijk verder :bonk:

Geplaatst:

Je zou dan ook de glassplinters moeten zien wegvliegen als je er tegen aan schiet of slaat en als bevoorbeeld een busje of truck een lading heeft dat die er dan ook uit kan vallen door de klap en dat de brokstukken niet automatisch langzaam vervaagen en dan zijn verdwenen maar echt opgeruimd worden door de takelwagen en brandweer

Geplaatst:

het hoeft niet perce

maar van de tenk die ''lek'' kan vind ik wat overdreven, heb je is een leuke auto en dan reid je de tenk lek, moet je een andere gaan zoeken

-als auto's onderste boven liggen moeten ze niet altijd ontploffe

-kogel zien op de plek waar je schiet (ook al is het gewoon met een texture)

Geplaatst:
de auto's moeten gewoon net zo kapot kunnen als in burnout :puh:

Dat word een beetje te gortig vind je niet ;)

Geplaatst:

jep, helemaal mee eens, die auto moet in tienduzend stukken kunne :bonk::D maar nee serieus dat lijkt me echt vet hopelijk maakt R* gta IV zo realistisch mogelijk

Geplaatst: (bewerkt)

dan kun je 1 keer botsen en gedaan. Burnoutis de bedoeling maar 1 keer te rijden, het moet niet zo realistisch zijn dat een botsing met volle snelheid de hele auto geplet is en jij dood. Das niet meer leuk dan

het hoeft niet perce

maar van de tenk die ''lek'' kan vind ik wat overdreven, heb je is een leuke auto en dan reid je de tenk lek, moet je een andere gaan zoeken

-als auto's onderste boven liggen moeten ze niet altijd ontploffe

-kogel zien op de plek waar je schiet (ook al is het gewoon met een texture)

Je kunt de tank niet lek rijden, alleen lek schieten.

Van de auto's onderste boven vind ik ook, nu als je auto op de kop ligt is ie naar de kloote

Dat word een beetje te gortig vind je niet ;)

Vind ik ook!

Bewerkt: door michaelfivez
Geplaatst:

Nou de onderdelen hoeven niet te blijven liggen, maar ik vind wel dat ze NIET moeten ploffen als ze omslaan. Er moeten idd kogelgaten in kunnen zitten en ik vind ook dat het glaswerk beter kapot kan. Als je een keer hard van de zijkant wordt geramt dat er dan een regen van glassplinters over je heenvliegt. Ze moeten minder snel fikken, en ze mogen zeker niet gaan roken en branden als je alleen maar met je vuist om het dak mept. Als je ergens tegen aan rijdt met de linkerzijde van je wagen moet de bumper niet rechts gekronkeld zijn, en ook als je iets raakt met de voorkant is het niet erg logisch dat de achterkant in deukt zoals nu bij SA het geval is. Dan moet het natuurlijk ook nog per voertuig verschillen, ik bedoel, zo'n tanker truck in SA was echt bout. Die moet gewoon helemaal uit elkaar spatten in duizenden fragmentjes en een grote vlammenzee achterlaten. Of een ijzeren trapje om in het vliegtuig te stappen moet NIET vlam kunnen vatten zoals in SA. Nee, de voertuigschade kan heel wat beter!

Geplaatst:

donleone ik vind dat je helemaal gelijk hebt, want als ik nu perongeluk met de auto over de kop vlieg moet ik maken dat ik wegkom, omdat de auto dan gaat ontploffen, en van mij mag de snelheid ook wel wat beter, want dat vind ik een beetje traag met een fiets kan je een auto gewoon inhalen in SA :duh:

nu nog wachten op de trailer :dans:

Geplaatst:

het is erg realistich als je bijv 500 min ofzo ( in de spel) met dezlfde auto rijd DAT JE DAN OOK MOET TANKEN ENzo

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...