Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

De Mafia is natuurlijk erg groot. En daarom zullen er geen echte "Mafia Wapens" bestaan. Wel zijn de beroemde AK74 en de 38. Automatic erg bekend als wapens die gebruikt worden in games en films zoals Mafia, Scarface en The Godfather.

Geplaatst:
Maffia is met dubbel f; maffia

:cya::cya:

Nee hoor..

In Amerika/england spreken ze het uit als Maffia met twee f's. In nederland doen we dit gewoon met ééntje :tu:

Geplaatst:

Nee hoor..

In Amerika/england spreken ze het uit als Maffia met twee f's. In nederland doen we dit gewoon met ééntje :tu:

Maar om het nog even nuttig te houden...

In SA gebruikt de maffia voornamelijk 9mm's. Echter, in bepaalde missies gebruiken ze ook micro smg's, tec-9's en enkele slagwapens.

In het echt gebruiken ze echt vanalles, maar ook hier voornamelijk 9mm's.

Ik zag ook nog iets over gangsters staan in je post, dus die behandel ik ook maar:

In SA gebruiken ze ook al voornamelijk 9mm's. Echter, ze gebruiken ook:

-Slagwapens/vuisten

-Tec9's

-Micro SMG's

-SMG's

-Desert Eagles

-AK-47's

En in het echt? Alles waar ze aan kunnen komen... Maar ook hier voornamelijk 9mm's

Geplaatst: (bewerkt)

Nee hoor..

BEEEEP fout!

U hebt gezocht op maffia:

RESULTAAT (maximaal 20 woorden)

maf·fia (de ~, ~'s)

1 misdaadorganisatie, oorspronkelijk op Sicilië, later vooral in Italië en de VS

En het is gewoon 'maffia'.. Dubbel f, geen hoofdletter....

En ik zag het ook bij een tv-quiz vandaag, bij '10 voor taal'. Er was een opgave waarbij je de fout in de zin moest zoeken en er zat het woord 'mafia' in. Dit moest natuurlijk 'maffia' zijn ^_^ !

Misschien dat de spelling voor dit woord destijds is veranderd, maar ik heb het altijd gekend als 'maffia'.

Cheers!

EDIT:

Thompson gun is zeker een maffia wapen! Ik zie het al voor me, zo'n gerimpelde Italiaan met 2 van die thompsons, die dan een deur intrapt van een café ofzo, en dan er op los schiet! :D

Bewerkt: door Alexy
Geplaatst:

waar gaat dit nou eigelik over?? het spel waar het over ging heet gewoon mafia... kweet t 100% zeker want ik heb het hier in de la zitte...

Geplaatst:
waar gaat dit nou eigelik over?? het spel waar het over ging heet gewoon mafia... kweet t 100% zeker want ik heb het hier in de la zitte...

Het spel noemt miss zo, maar maffia zelf is met 2 ff

>>> Door Bling: Ik wil je vriendelijk verzoeken om met deze discussie te stoppen en dus gewoon ontopic te posten. Dergelijke discussies als deze voer je maar via PB! <<<

Geplaatst:

Hey mensen,

de vraag was welke wapens mafia wapens zijn.

Niet hoe het woord 'mafia' gespeld wordt, oke.

Maar goed, sommige gang zoals de Ballas dragen heel soms de normale Shotgun.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...