Jump to content

save houses


michaelfivez

Save house  

43 leden hebben gestemd

  1. 1. Vinden jullie dit een goed idee

    • ja
      33
    • nee
      6
    • geen mening
      3


Recommended Posts

Zou het niet gaaf zijn dat je je eigen meubels kun laten leveren (of stelen in een ander huis tijdens rooftocht) en zo je huis kunt opknappen? En verschillende soorten patronen van vloer en zo.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je hiermee te veel mogenlijkheden toevoegt aan het spel, en zo de missies en de buitenwereld waar het bij grand theft auto om draait afzet. Bij GTA zul je niet veel binnen zitten, maar vooral "on the streets" actief zijn.

Je huis inrichten is dus niet wat ik van een volgende gta zou verwachten. Wel als je bijvoorbeeld maar een enkel huis per moment kan bezitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou leuk zijn als elk savehouse een aparte interieur heeft. Maar dat je je eigen meubels kan bestellen, hoeft van mij niet. Anders gaat het een beetje erg op de sims lijken. Ik heb niks tegen de sims (ik speel het zelf soms ook), maar Rockstar kan zijn energie beter in iets anders steken in het spel. Maar het zou dus wel leuk zijn als elk huis een andere interieur heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen mening want als je meubels kan bestellen dan lijkt het meeer op andre spellen zoals de andre al zeiden.Het zou wel leuk zijn als elk huis een ander interieur heeft maar het mag niet teveel op andre spellen lijken.Het blijft natuurlijk toch maar 18+ :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou leuk zijn dat ze voor elk savehuis een ander interieur zouden maken. Hierdoor krijg je lekker variatie in de huizen, ik zelf vind het namelijk erg irritant als je steeds in hetzelfde huis komt. Dit heb je bijvoorbeeld met 'The Godfather' heel erg, hier is bijna elk huis hetzelfde van binnen, dat word dus erg saai.

Ik vind het weer wat overdreven om allemaal dingen voor je huis aan te schaffen, in San Andreas heb je een mooie kledingkast en aardig wat ruimtes waar je even in rond kunt kijken. Maar om zelf je hele huis in te richten lijkt me niet leuk en past ook niet bij Grand Theft Auto. Zo'n huis is voor het verkleden en voor het saven, de rest van de tijd ben je toch meer in de buitenwereld.

Wel lijkt het me leuk (zoals je in de hoofdpost zegt), dat gestolen spullen in je eigen savehuizen komen. Steel je dus een keer een schilderij, dan zou het wel leuk zijn om die ook weer tegen te komen in je eigen huis. Maar verder hoop ik niet dat Rockstar hier te veel aandacht aan gaat besteden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, zou wel leuk zijn, dan kan je eerder een droomhuis hebben.

Maar hier zijn wel veel topics over dingen die leuker en realistischer zijn, maar vele leuke dingen nemen dan ook nog eens tijd. En dan gaat het spel misschien wel eens te lang gaan duren en wordt het irritant...?

Link to comment
Delen op andere websites

Mij lijkt het een leuk idee dat dat kan, want nou kan je niet veel met een savehouse wat helemaal tot de bovenverdieping is ingericht. Ik hoop dat dat kan. Maar nog even wachten en dan weten we het

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou leuk zijn als elk savehouse een aparte interieur heeft. Maar dat je je eigen meubels kan bestellen, hoeft van mij niet. Anders gaat het een beetje erg op de sims lijken. Ik heb niks tegen de sims (ik speel het zelf soms ook), maar Rockstar kan zijn energie beter in iets anders steken in het spel. Maar het zou dus wel leuk zijn als elk huis een andere interieur heeft.
Ben ik volledig met je eens! Ze moeten de sfeer van gta niet verpesten!
Link to comment
Delen op andere websites

Van mij mag het! Maar ik zal het niet echt gebruiken want ik ben toch meestal buiten de wereld aan het verkennen. Maar het is wel leuk om te laten zien aan vrienden die langskomen van; Kijk, Zo ziet mijn savehouse eruit!

Gratz,

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...