Jump to content

save houses


michaelfivez

Save house  

43 leden hebben gestemd

  1. 1. Vinden jullie dit een goed idee

    • ja
      33
    • nee
      6
    • geen mening
      3


Recommended Posts

Ik vind ’t wel een goed idee, alleen moet het niet te uitgebreid worden. Zo als hier al een aantal keer is gezegd, bij GTA ben je helemaal niet zo bezig met het interieur. ’t Is meer voor even voor het spel op te slaan en hopla, je bent weg. Maar iets meer functies (buiten een game console in je huis zo als in San Andreas) is natuurlijk wel mooi meegenomen. Een TV/ radio die aan kan (waar je wat nieuws hoort, muziek kan luisteren), op de bank uitrusten als je bezig bent in een missie (levens worden dan verhoogd) en zo kan je wel wat extra’s bedenken. De enige eis die ik echt belangrijk zou vinden is dat elk huis anders is qua interieur.

Link to comment
Delen op andere websites

Een leuke villa zoals de laatste in LCS of Vercetti Mansion kan geen kwaad, maar om nou je eigen meubels te laten leveren? Ik denk dat de tijd beter aan andere dingen besteed kan worden. Het savehouse moet zich aanpassen aan zijn leefomgeving, en als die overal hetzelfde is dan kan je ook veel savehouses verwachten die op elkaar lijken. Je kan moeilijk een tropisch hutje in Rusland zetten. Ik zeg niet dat alle savehouses nu op elkaar moeten lijken, want veel dingen kunnen anders ingericht worden. Maar ik denk dat hier niet al teveel aandacht aan wordt besteed, aangezien je saved en eventueel slaapt in je savehouse. Ik ben benieuwd, maar ik vrees dat de savehouses niet meer aandacht zullen krijgen dan in alle andere GTA's.

Link to comment
Delen op andere websites

van mij mogen ze de savehouses zo simpel mogelijk maken, en alle bespaarde MB's gebruiken om het land groter en gedetailleerder te maken, je stapt toch alleen een savehouse in om te saven, daar zijn die dingen voor.

Link to comment
Delen op andere websites

oke, het is miss wat overdreven, maar het zou toch goed zijn als je tenminste inde deuren kon (in de grote huizen insa zijn er deuren die niet open gaan), er zijn altijd max 3 ruimtes, 1 slaapkamer, 1 kamer met diskette en omkleed kamer. De rets van de deuren gaat niet open

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het een zeer leuk iets als het kan.

Scarface had het al maar werkten het zeer slecht uit.Wellicht dat als je dit soort dingen kan doen de camera in een top down positie gaat.Meubels etc kan neerzetten en natuurlijk heel makkelijk verdiepingen kan indelen.

Maar eerlijk gezegd.Ik denk niet dat het waarschijnlijk zal zijn dat dit gebeurd.

Link to comment
Delen op andere websites

ik zou het echt leuk vinden als je bijvoorbeeld je eigen stuk grond kan kopen en daar zelf een huis voor ontwerpen en daar ook meubels in zetten.

Ooit gehoord van The Sims? Stel voor ze doen deze optie erin. En dan wat? Ga je de hele tijd huisjes inrichten? Het moet wel GTA blijven hé.

Link to comment
Delen op andere websites

ik zou het echt leuk vinden als je bijvoorbeeld je eigen stuk grond kan kopen en daar zelf een huis voor ontwerpen en daar ook meubels in zetten.

Ooit gehoord van The Sims? Stel voor ze doen deze optie erin. En dan wat? Ga je de hele tijd huisjes inrichten? Het moet wel GTA blijven hé.

Het zou wel mooi zijn als je je eigen huis kon inrichten, maar dan moet het wel blijven bij bijvoorbeeld tv's en de computer mini games die je kunt spelen en bankstellen etc. maar geen vloer of keuken(waar je overigens niets kunt eten) of je slaapkamer waar je toch niet slaapt, verder moet R* zich wel het meeste blijven richten op de buitenwereld en daar mischien wat extra dingen aanbrengen? om het bijvoorbeeld moeilijker te maken om in een huis in te breken of autos kraken ? dat maakt het wel wat realistischer vind ik persoonlijk.en aan gezien de stad new york moet voorstellen, zou het ook wel zo moeten zijn dat de eettentjes niet los staan overal zoals in san adreas, maar bijv. in een winkelcentrum of onderin een grote wolkenkrabber, of mischien de 2e etage?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...