J-star Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 (bewerkt) ik wil GTA San Andreas instaleren maar dan is hij ongeveer op de helft en geeft hij een fout aan! Iets met geluid ofzo! k zal het nog een keer proberen kijken wat ie doet! Bewerkt: 25 maart 2007 door J-star Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 dat heb ik ook gehad met GTA Vice City. Ik deed volgens mij het geluid gewoon annuleren. Alles doet het gewoon nog in het spel. Reageren
J-star Geplaatst: 25 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 nee want hij sluit de instal af:( Reageren
Kevin1993 Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 ik wil GTA San Andreas instaleren maar dan is hij ongeveer op de helft en geeft hij een fout aan! Iets met geluid ofzo! k zal het nog een keer proberen kijken wat ie doet! Heb je dingen van je GTA San Andreas CD Verwijderd? Want dan ben ik bang dat je een nieuwe CD moet kopen Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 Een data fout is volgens mij een best ernstige fout. (Bij data2.cab wel, dus ik ben geneigd om te zeggen bij deze ook.) Ik meen dat er dan een beschadiging zit op je DVD/CD. Zoek je CD/DVD dus even af op krassen en/of vlekjes en maak hem daarna even schoon. Geeft hij dan wederom dezelfde fout dan is er iets mis met je CD/DVD en moet je waarschijnlijk terug naar de winkel. Zoals ik al zei weet ik het niet zeker. Er waren mensen die na het opnieuw opstarten van de PC het spel gewoon vlekkeloos konden installeren. Een echte oplossing kan ik je dus helaas nog niet geven, probeer in ieder geval het bovenstaande eens uit. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 De kans is heel groot dat je DVD rom beschadigd is, waardoor niet alle bestanden van de DVD op je computer gezet kunnen worden. Maak je DVD rom eerst eens goed schoon met een schoon, zacht doekje. Wrijf er lichtjes over. Je kunt hem ook nog voorzichtig schoonmaken met een licht vochtig doekje. Droog hem daarna met een schoon, zacht doekje af. Kijk nu of er grote krassen of putjes in de DVD zitten. Controleer ook af er in het midden, bij het gat, scheurtjes zijn. Dit komt namelijk veel voor bij de GTA San Andreas DVD's. Als hij het na het schoonmaken nog niet doet, dan is hij helaas toch echt kapot. Wat ook kan helpen is de 'minimal' installatie kiezen. Omdat het een probleem met de audio is kan het iets minder noodzakelijks zijn. Je kunt dit proberen, al denk ik niet dat het veel helpt. Mocht dit alles nog geen oplossing zijn, dan zul je voor rond de €25 - 30 een nieuwe GTA San Andreas DVD moeten kopen. Reageren
J-star Geplaatst: 26 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 Yess k heb em schoongemaakt en pc afgestoft en hij doet het weer thnx allemaal Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.