stinkvoeten Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 Ik moet 35% hebben met millie...nu is het 18:00 en ze is er niet? Bugje ofzo ? Reageren
Gino99 Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 Dan denk ik dat je gewoon even moet wachten tot er een rode marker komt! P.S.:Was hier niet al een topic over Reageren
White Gold Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 Ik moet 35% hebben met millie...nu is het 18:00 en ze is er niet? Bugje ofzo ? Ik denk dat je een bug hebt want volgens de dates afdeling van San Andreas moet ze tussen 12.00 en 22.00 thuis zijn. Wacht tot de volgende dag en sla een paar keer op. Als het dan nog niet werkt moet je maar proberen San Andreas opnieuw te installeren. Reageren
stinkvoeten Geplaatst: 25 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 Ik moet 35% hebben met millie...nu is het 18:00 en ze is er niet? Bugje ofzo ? Ik denk dat je een bug hebt want volgens de dates afdeling van San Andreas moet ze tussen 12.00 en 22.00 thuis zijn. Wacht tot de volgende dag en sla een paar keer op. Als het dan nog niet werkt moet je maar proberen San Andreas opnieuw te installeren. kan niet...ik heb hem op de PS2 Reageren
White Gold Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 kan niet...ik heb hem op de PS2 Opnieuw installeren gaat dan niet, maar probeer eventjes opnieuw te saven en lekker een dagje te wachten. Ik denk dat die het dan wel goed doet Een bugje kan namelijk wel eens optreden. Reageren
stinkvoeten Geplaatst: 25 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 Helpt nog niet,,, mischien als ik ergens anders save dan wel..of legt het aan me Sm pakje Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 Voortaan even de zoekfunctie te gebruiken voordat je een topic opent, svp. Hier bijvoorbeeld vind je veel oplossingen voor je probleem. Bijvoorbeeld: Ervoor gaan staan en dan de cheat gebruiken waarbij je de tijd versneld . Reageren
PIERRO P Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 Deze bug heb ik ook gehad. Op de rand van de 100% Ik zat op 97% het enige wat ik nog moest doen was de overval. Ik weet niet hoe ik het heb gedaan maar na ongeveer 10 uur rond klooien kon ik haar opeens weer met haar daten. ik heb er vermoord en daarna de 100% gehaalt. Ik denk dat ik gewoon geluk hiermee heb gehad Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.