ddsp Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 ik heb die STY car editor gedownload maar ik weet niet waarmee ik hem kan openen kan niemand mij helpen alvast bedankt stuur het andwoord maar naar ***@***.com wie mij het uit kan legeen eht Reageren
Lantyz Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 Hee ddsp, welkom op het forum. We doen niet aan 'hulp aan huis' via je e-mailadres, maar we kunnen je uiteraard wel op het forum op weg helpen. Ik neem aan dat je Delfi's STYtool hebt gedownload (de editor die in onze downloaddatabase staat). Deze editor start je door te dubbelklikken op gta2stytool.exe. Hierna open je één van de .sty-bestanden in de map gta2\data. Zie ook deze tutorial. Reageren
ddsp Geplaatst: 25 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 ik kan mijn editor niet openen ik krijg wel een icoontje op mijn buro blad maadat is een neutraal dus ik moet hem openen met een ander programma weet iemand het alvast bedankt Reageren
Lantyz Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 Topics samengevoegd: Houd je probleem bij één topic, svp. De STYtool open je met zijn exe, en niet via een ander programma. Heb je de download wel uitgepakt als het een .rar of .zip-bestand is? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.