nauggta Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 hallo als je een vriendin hebt kun je ... maar hoe moet dit??? weet iemand dit???? en wil iemand me helpen??? plies o en luister naar k rose echt te gek >>> Door Dutchy3010: Onzinnig plaatje verwijderd... <<< Reageren
mathi Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 hallo als je een vriendin hebt kun je ... maar hoe moet dit??? weet iemand dit???? en wil iemand me helpen??? plies o en luister naar k rose echt te gek >>> Door Dutchy3010: Onzinnig plaatje verwijderd... <<< je moet gewoon een voldoende liefdepercent halen ofzo en dan zie je maar Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 hallo als je een vriendin hebt kun je ... maar hoe moet dit??? weet iemand dit???? en wil iemand me helpen??? plies o en luister naar k rose echt te gek >>> Door Dutchy3010: Onzinnig plaatje verwijderd... <<< je moet gewoon een voldoende liefdepercent halen ofzo en dan zie je maar Om nog even iets preciezer te zijn; je hebt dus een relatie nodig met je vriendin. Die relatie wordt aangegeven met procenten. Per vriendin verschilt het weer voordat je 'coffee' kan drinken. Voor de één moet je bijvoorbeeld 40% hebben, en voor de ander weer 60%. Zie deze pagina waarop je kan zien wanneer bij welke vriendin deze optie vrij komt. Reageren
mathi Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 hallo als je een vriendin hebt kun je ... maar hoe moet dit??? weet iemand dit???? en wil iemand me helpen??? plies o en luister naar k rose echt te gek >>> Door Dutchy3010: Onzinnig plaatje verwijderd... <<< je moet gewoon een voldoende liefdepercent halen ofzo en dan zie je maar Om nog even iets preciezer te zijn; je hebt dus een relatie nodig met je vriendin. Die relatie wordt aangegeven met procenten. Per vriendin verschilt het weer voordat je 'coffee' kan drinken. Voor de één moet je bijvoorbeeld 40% hebben, en voor de ander weer 60%. Zie deze pagina waarop je kan zien wanneer bij welke vriendin deze optie vrij komt. dit bedoelde ik dus maar ik had niet veel tijddus bedankt Matthijs voor de aanvulling Reageren
samson Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 maar als je nou een paar vriendinnen gemist heb kun je die dan nog krijgen Reageren
Preddy Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 maar als je nou een paar vriendinnen gemist heb kun je die dan nog krijgen Je bedoelt dat je ze nog niet hebt aan de eind van de storyline? In dat geval kan ik je vertellen dat je diegene die je nog niet aan het daten bent nog altijd kan vinden op de plekken waar ze tevoorschijn komen (zie dit kaartje). Ze staan er niet de hele tijd, maar na een paar keer saven of enkele ingame dagen die voorbij gaan staan ze er altijd wel een keertje. Reageren
nauggta Geplaatst: 25 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 maar als je nou een paar vriendinnen gemist heb kun je die dan nog krijgen Je bedoelt dat je ze nog niet hebt aan de eind van de storyline? In dat geval kan ik je vertellen dat je diegene die je nog niet aan het daten bent nog altijd kan vinden op de plekken waar ze tevoorschijn komen (zie dit kaartje). Ze staan er niet de hele tijd, maar na een paar keer saven of enkele ingame dagen die voorbij gaan staan ze er altijd wel een keertje. ik bedoel met een vriendin dat ene doen je weet wel Reageren
GTA_XP Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 (bewerkt) maar als je nou een paar vriendinnen gemist heb kun je die dan nog krijgen Je bedoelt dat je ze nog niet hebt aan de eind van de storyline? In dat geval kan ik je vertellen dat je diegene die je nog niet aan het daten bent nog altijd kan vinden op de plekken waar ze tevoorschijn komen (zie dit kaartje). Ze staan er niet de hele tijd, maar na een paar keer saven of enkele ingame dagen die voorbij gaan staan ze er altijd wel een keertje. ik bedoel met een vriendin dat ene doen je weet wel Ow, dus je wilt zien hoe het er binnen aan toe gaat? Dat kan met de Hot Coffee mod maar die wordt niet meer gedownload omdat de sites uit respect de Hot Coffee uit hun sites verwijderd hebben. Dus geen gerollebol meer. Bewerkt: 25 maart 2007 door hooligun Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.