Jump to content

Kom niet verder


Bagga

Recommended Posts

OK ik heb dus al die missies gehaald zodat ik vanalles kan kopen toen had ik niks meer dus toen ik wat gebouwen kpen :

Malibu Club

Sunshine Cars ofsow

Kaufmann CAbs

Film Studio

Print Works

Boatyard

En daar heb ik ook de missies van gehaald (behalve sunshine carS)

Ook heb ik die van Phil Cassadie ofsow gedaan en nu krijg ik geen missies meer!!!

HELP! :cry:^_^

Bewerkt: door Bagga
Link to comment
Delen op andere websites

OK ik heb dus al die missies gehaald zodat ik vanalles kan kopen toen had ik niks meer dus toen ik wat gebouwen kpen :

Malibu Club

Sunshine Cars ofsow

Kaufmann CAbs

Film Studio

En daar heb ik ook de missies van gehaald (behalve sunshine carS)

Ook heb ik die van Phil Cassadie ofsow gedaan en nu krijg ik geen missies meer!!!

HELP! :cry:^_^

Als ik je goed begrijp wil je de missie Keep Your Friends Close gaan doen. Hiervoor moet je volgens mij 5 bedrijven hebben gekocht én voltooid, waarvan de Printworks zoiezo één moet zijn. In je lijstje van gekochte bedrijven ontbreekt de Printworks nog, dus die zul je nog moeten doen. Als je die hebt gekocht, de missies ervan hebt gedaan én in totaal 5 bedrijven hebt voltooid zul je weer een telefoontje krijgen voor een volgende missie.

Meer informatie over de Printworks vind je op WikiGTA, om precies te zijn hier: *KLIK*. Met behulp daarvan zul je het bedrijf wel vinden en de missies kunnen gaan doen.

Veel succes in ieder geval, en laat het even horen als je nog wat wilt weten.

Link to comment
Delen op andere websites

OK ik heb dus al die missies gehaald zodat ik vanalles kan kopen toen had ik niks meer dus toen ik wat gebouwen kpen :

Malibu Club

Sunshine Cars ofsow

Kaufmann CAbs

Film Studio

En daar heb ik ook de missies van gehaald (behalve sunshine carS)

Ook heb ik die van Phil Cassadie ofsow gedaan en nu krijg ik geen missies meer!!!

HELP! :cry:^_^

Als ik je goed begrijp wil je de missie Keep Your Friends Close gaan doen. Hiervoor moet je volgens mij 5 bedrijven hebben gekocht én voltooid, waarvan de Printworks zoiezo één moet zijn. In je lijstje van gekochte bedrijven ontbreekt de Printworks nog, dus die zul je nog moeten doen. Als je die hebt gekocht, de missies ervan hebt gedaan én in totaal 5 bedrijven hebt voltooid zul je weer een telefoontje krijgen voor een volgende missie.

Meer informatie over de Printworks vind je op WikiGTA, om precies te zijn hier: *KLIK*. Met behulp daarvan zul je het bedrijf wel vinden en de missies kunnen gaan doen.

Veel succes in ieder geval, en laat het even horen als je nog wat wilt weten.

Ow ja lol sorry ik heb de printworks ook al net zoals de boatyard, dus foutje ..

En woon jij in Stadskanaal??ik in nieuw Buinen!!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Ow ja lol sorry ik heb de printworks ook al net zoals de boatyard, dus foutje ..

En woon jij in Stadskanaal??ik in nieuw Buinen!!

De missie Bar Brawl en Copland heb je ook al gedaan, en je mist nu als ik het goed begrijp van de storyline alleen nog de laatste twee missies: "cap the Collector" en "Keep your friends close".

En je zegt dat je al die assets hebt gekocht, inclusief printworks. Dan is de enige mogelijkheid die ik kan verzinnen, dat je enkele van de assets nog niet voltooid hebt.

b.v.

Kijken naar stripster in de stripclub.

Cokerun voor de boatyard.

Mocht er nog niet uitkomen (en je speelt VC op de PC), dan zou je even de savegame als attachment kunnen toevoegen, zodat wij even voor je kunnen kijken of we iets kunnen vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

OK ik heb dus al die missies gehaald zodat ik vanalles kan kopen toen had ik niks meer dus toen ik wat gebouwen kpen :

Malibu Club

Sunshine Cars ofsow

Kaufmann CAbs

Film Studio

En daar heb ik ook de missies van gehaald (behalve sunshine carS)

Ook heb ik die van Phil Cassadie ofsow gedaan en nu krijg ik geen missies meer!!!

HELP! :cry:^_^

Als ik je goed begrijp wil je de missie Keep Your Friends Close gaan doen. Hiervoor moet je volgens mij 5 bedrijven hebben gekocht én voltooid, waarvan de Printworks zoiezo één moet zijn. In je lijstje van gekochte bedrijven ontbreekt de Printworks nog, dus die zul je nog moeten doen. Als je die hebt gekocht, de missies ervan hebt gedaan én in totaal 5 bedrijven hebt voltooid zul je weer een telefoontje krijgen voor een volgende missie.

Meer informatie over de Printworks vind je op WikiGTA, om precies te zijn hier: *KLIK*. Met behulp daarvan zul je het bedrijf wel vinden en de missies kunnen gaan doen.

Veel succes in ieder geval, en laat het even horen als je nog wat wilt weten.

Is het niet zo dat je de Printworks + 5 andere bedrijven moet voltooid hebben?

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik je goed begrijp wil je de missie Keep Your Friends Close gaan doen. Hiervoor moet je volgens mij 5 bedrijven hebben gekocht én voltooid, waarvan de Printworks zoiezo één moet zijn. In je lijstje van gekochte bedrijven ontbreekt de Printworks nog, dus die zul je nog moeten doen. Als je die hebt gekocht, de missies ervan hebt gedaan én in totaal 5 bedrijven hebt voltooid zul je weer een telefoontje krijgen voor een volgende missie.
Is het niet zo dat je de Printworks + 5 andere bedrijven moet voltooid hebben?
Ik weet het niet 100 % zeker, aangezien de uitleg op WikiGTA niet voor volledige zekerheid zorgt. Daar staat namelijk het volgende: "Om de laatste missies van de storyline te kunnen spelen, moet je alle missies van vijf willekeurige bedrijven hebben voltooid, en de missies van de Print Works." Dit kan op twee manieren worden opgevat. De één kan zijn zoals beschreven staat in mijn uitleg en de ander kan zijn zoals jij net zegt.

Overigens is het bij twijfel natuurlijk handig om 5 bedrijven te voltooien + de Printworks, zodat je in ieder geval zeker weet dat je goed zit. Het is dus aan te raden om gewoon de Printworks te kopen en te voltooien en om daarnaast nog 5 andere bedrijven te doen. Maar goed, misschien handig als het inderdaad 100 % duidelijk gaat worden. Mijn Vice City is helaas gesneuveld dus ik kan het niet controleren...vrijwilligers? :engel:

Edit @ Mirrrr hieronder >> :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat moeten we nog doen:

- Kaufman Cabs-- Mirrrr

- Pole Postition --- Mirrrr

- Film Studio------ Mirrrr

- Print Works ----- VWO-er

- Boatyard -------- VWO-er

- Geld ------------- VWO-er

@ hierboven: Jij mag het ook wel doen, maar ik heb hem geïnstalleerd... Wat wil jij?

OK, dan mag jij het wel doen. Anders installeer je VC voor niks, noppes, nada...

We zijn eruit, we doen het samen...

Mijn Vice City is helaas gesneuveld dus ik kan het niet controleren...vrijwilligers? :engel:
Laat een ander het maar weer doen :puh:; Maar goed, ik zou het wel even willen controleren.

Persoonlijk denk ik dat ze met 'Om de laatste missies van de storyline te kunnen spelen, moet je alle missies van vijf willekeurige bedrijven hebben voltooid, en de missies van de Print Works' bedoelen dat je én vijf bedrijven, én Print Works moet hebben voltooid.

VWO-er

@ hieronder: Dat betekent dus dat wij niks meer hoeven te doen :-(

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het even in de SCM code nagekeken, en er zijn drie voorwaarden voor het krijgen van het telefoontje dat je de "Cap The Collector" mag doen:

1) Copland passed

2) Hit the courrier passed

3) Aantal voltooide assets : meer dan 6

Bij punt drie moet je in de gaten houden, dat ook de "vercetty estate" die je als onderdeel van de story lijn al hebt moeten voltooien hierbij meetelt. Je moet dus meer dan 5 bedrijven hebben.

Omdat je met "Hit the courrier" de printworks voltooid, komt het op neer op een minimale eis van:

Printworks + 5 andere bedrijven.

@hierboven: Je mag rustig doorgaan hoor, je hoeft voor mij niet te stoppen.

@daarboven: heb je in ieder geval VC weer geinstalleerd.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik kom ook niet verder .... ik heb

-Cherry Poppers Ice Cream

-Malibu Club

-Boatyard

-Pole Position

-Print Works

en ik heb het telefoontje van Ken Rosenberg al gehad en dan moet je naar printworks toe maar er is daar nix!

plz iemand reageer *SMEEK* *SMEEK*

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kom ook niet verder .... ik heb

-Cherry Poppers Ice Cream

-Malibu Club

-Boatyard

-Pole Position

-Print Works

en ik heb het telefoontje van Ken Rosenberg al gehad en dan moet je naar printworks toe maar er is daar nix!

plz iemand reageer *SMEEK* *SMEEK*

Je moet nog een bedrijf kopen en daarvan de missies doen. De bedrijven die je kunt kopen zijn: Kaufman Cabs, Film Studio en Sunshine Autos. Als je een van die bedrijven hebt gekocht en daarvan de missie gedaan hebt, dan krijg je het telefoontje van Lance voor Cap The Collector bij Print Works. Voor meer informatie over die bedrijven verwijs ik je naar deze pagina van WikiGTA.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
OK ik heb dus al die missies gehaald zodat ik vanalles kan kopen toen had ik niks meer dus toen ik wat gebouwen kpen :

Malibu Club

Sunshine Cars ofsow

Kaufmann CAbs

Film Studio

Print Works

Boatyard

En daar heb ik ook de missies van gehaald (behalve sunshine carS)

Ook heb ik die van Phil Cassadie ofsow gedaan en nu krijg ik geen missies meer!!!

HELP! :cry:^_^

je moet denk ik ook de pole position asset halen ($300 besteden aan lap dance)

Link to comment
Delen op andere websites

OK ik heb dus al die missies gehaald zodat ik vanalles kan kopen toen had ik niks meer dus toen ik wat gebouwen kpen :

Malibu Club

Sunshine Cars ofsow

Kaufmann CAbs

Film Studio

Print Works

Boatyard

En daar heb ik ook de missies van gehaald (behalve sunshine carS)

Ook heb ik die van Phil Cassadie ofsow gedaan en nu krijg ik geen missies meer!!!

HELP! :cry:^_^

je moet denk ik ook de pole position asset halen ($300 besteden aan lap dance)

Dat is al helemaal niet van belang, ik heb geen 1 keer de lapdance gedaan en toch uitgespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
OK ik heb dus al die missies gehaald zodat ik vanalles kan kopen toen had ik niks meer dus toen ik wat gebouwen kpen :

Malibu Club

Sunshine Cars ofsow

Kaufmann CAbs

Film Studio

Print Works

Boatyard

En daar heb ik ook de missies van gehaald (behalve sunshine carS)

Ook heb ik die van Phil Cassadie ofsow gedaan en nu krijg ik geen missies meer!!!

HELP! :cry:^_^

je moet denk ik ook de pole position asset halen ($300 besteden aan lap dance)

ik heb alle fabriken enzo. voltooid behalve boatyard en ik moet nog packages voltooien enzo.

krijg ik dan een telefoontje.

oja ik loop de stripclub wel eens in en dan gebeurt niks

hoe moet je aan die missie komen?? :$

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...