Jow Tommy Verceti Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2007 ik heb alle fabriken enzo. voltooid behalve boatyard en ik moet nog packages voltooien enzo.krijg ik dan een telefoontje. oja ik loop de stripclub wel eens in en dan gebeurt niks hoe moet je aan die missie komen?? :$ Je moet in de stripclub gaan en dan ga je linksachter, daar zijn een paar kamers. Als je, meen ik, in de tweede kamer gaat zitten krijg je een 'stripshow'. Je moet dan $300 uitgeven aan die show, aangezien je per 5 seconden 5 dollar geeft moet je dus 5 minuten naar die show kijken, je kan dan zelf even wat anders gaan doen: TV kijken ofzoiets. Als je na 5 minuten op 'enter' drukt heb je de 'Asset' voltooid. Als het goed is krijg je na het voltooien van dit het telefoontje. Hidden Packages zijn alleen nodig voor het behalen van de 100% en je hebt ze dus niet nodig voor het voltooien van de storyline. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2007 (bewerkt) dan moet je een beetje naar links achterlopen en door een deuropening gaan dan meot je die hele saaie dansshow afkijken had niet gezien dat er nog een pagina was met het antwoord Bewerkt: 24 juli 2007 door Galiorix Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2007 OK ik heb dus al die missies gehaald zodat ik vanalles kan kopen toen had ik niks meer dus toen ik wat gebouwen kpen : Malibu Club Sunshine Cars ofsow Kaufmann CAbs Film Studio Print Works Boatyard En daar heb ik ook de missies van gehaald (behalve sunshine carS) Ook heb ik die van Phil Cassadie ofsow gedaan en nu krijg ik geen missies meer!!! HELP! je moet denk ik ook de pole position asset halen ($300 besteden aan lap dance) ik heb alle fabriken enzo. voltooid behalve boatyard en ik moet nog packages voltooien enzo. krijg ik dan een telefoontje. oja ik loop de stripclub wel eens in en dan gebeurt niks hoe moet je aan die missie komen?? :$ Doe de eerste race van de boatyard neem daarvoor de cuban jetmax die maakt lekkere bochten , dan zou je ook een telefoontje van ken moeten krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2007 naar links achter lopen daar zijn zon kamers daar ingaan en kijken als je zon striptease kan huren dat doe je paar keer en dan heb je dat ook weer gecomplete Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Viction Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2007 Ik heb Cap The Collector gehaald, maar ze kwamen niet bij Malibi Club aan. Waarschijnlijk heb ik ze al dood gereden die onderweg naar de Malibi Club gingen?. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maurits d.k. Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2007 lijkt mij een beetje moeilijk want als je bij de Malibi Club aankomt en je rijd ze plat staat er mission falied dus meschien heb je toch iets verkeerd gedaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Viction Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2007 Eerst Boatyard daarna Sunshine Auto's toen was ik al klaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.