Jump to content

Laatste missie


bruindebeer1

Recommended Posts

Bekijk dit topic eens, hier staan alle savegames voor GTA Vice City. Deze savegames zijn behaald door SummerBase, Matthijs, Ruurd en ikzelf. Uitleg staat in de eerste post, de savegames zijn betrouwbaar en werken goed, dus download hem daar maar.

Als je 'Keep Your Friends Close' wilt spelen, moet je deze savegame downloaden.

Succes en veel plezier ermee! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Bekijk dit topic eens, hier staan alle savegames voor GTA Vice City. Deze savegames zijn behaald door SummerBase, Matthijs, Ruurd en ikzelf. Uitleg staat in de eerste post, de savegames zijn betrouwbaar en werken goed, dus download hem daar maar.

Als je 'Keep Your Friends Close' wilt spelen, moet je deze savegame downloaden.

Succes en veel plezier ermee! :)

Bedankt typhoon :dans: dus als ik keep your friends close download kan ik de missie doen waar ik lance en sonny forrelli moet vermoorden ?? :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt typhoon :dans: dus als ik keep your friends close download kan ik de missie doen waar ik lance en sonny forrelli moet vermoorden ?? :bonk:

Nee je moet niet de savegame met Keep Your Friends Close downloaden, maar die daarvoor. Dus 'Cap the Collector', daar is Cap the Collector gehaald en moet Keep Your Friends Close nog. Wanneer je de savegame van Keep Your Friends Close download, dan zul je de missie al hebben gehaald. Download gewoon de savegame die ik je in de vorige post gaf, dus deze.

Als je die download en de instructies in de hoofdpost van het topic opvolgd, kun jij gewoon Lance en Sonny nog eens vermoorden :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...