Jump to content

[SA] Raad het personage


Bagga

Recommended Posts

  • Reacties 556
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sir_Ballas

    57

  • Blue Yoshi 97

    56

  • Foreigner97

    35

  • .Sharingan

    34

@ GTA_XP: Nope ^_^

@ SubUrban: Nope ^_^

Hoe vaak ga ik nog 'Nope ^_^' zeggen :duh:

>>> Door Bling: Waarschijnlijk even helemaal niet meer, aangezien dit al je 7e post van vandaag is, terwijl er maar 3 posts per dag in dit topic zijn toegestaan..<<<

EDIT: :$ :$ oeps, vergeten sorry :(, zal ik voortaan op letten. Hieronder is trouwens goed.

Bewerkt: door Blue Yoshi 97
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Nou ja jongens het moet wel leuk blijven he alleen zn mond,wangen en keel zijn te zien, zo herken je het toch nooit he? Iemand anders meot ook nog aan de beurt komen :duh: Naja hier nog een random-gok om nog on-topic te blijven... Maddog? (Volgens mij zie je hem pas in LV op het dak :puh: )

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ja jongens het moet wel leuk blijven he alleen zn mond,wangen en keel zijn te zien, zo herken je het toch nooit he? Iemand anders meot ook nog aan de beurt komen :duh: Naja hier nog een random-gok om nog on-topic te blijven... Maddog? (Volgens mij zie je hem pas in LV op het dak :puh: )

Gast, het moet natuurlijk wel een beetje moeilijk blijven he :puh:

Is het trouwens Maccer?

Edit: @ Hieronder, hij kan dat bruin er toch overheen getekent hebben?

Bewerkt: door Blue Yoshi 97
Link to comment
Delen op andere websites

Nou ja jongens het moet wel leuk blijven he alleen zn mond,wangen en keel zijn te zien, zo herken je het toch nooit he? Iemand anders meot ook nog aan de beurt komen :duh: Naja hier nog een random-gok om nog on-topic te blijven... Maddog? (Volgens mij zie je hem pas in LV op het dak :puh: )

Gast, het moet natuurlijk wel een beetje moeilijk blijven he :puh:

Is het trouwens Maccer?

Lol, Maccer is geen neger :schater: Volgens mij is het toch echt Maddog hoor, want die zie je pas in LV missie voor het eerst!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...