Blue Yoshi 97 Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 (bewerkt) Oeps sorry, ik wist niet dat ik al aan de beurt was.. :$ Even een makkelijke: Welk personage wordt ingesproken door Charlie Murphy? EDIT: @ Hieronder: Jaaaaaaaaaaaaaaaaa...JIJ mag de volgende doen. Bewerkt: 3 juni 2007 door Blue Yoshi 97 Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 (bewerkt) Jizzy B Edit: Wie kom vaak tegen als je (voor het eerst) een zijmissie doet? Ik vertel natuurlijk niet welke zijmissie, maar je moet hem halen voor de 100% Bewerkt: 3 juni 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Bedoel je met 'wie' een character die ook in missies voorkomt of gewoon een voetganger? Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 (bewerkt) Laat ik het zo zeggen: Als je deze (zij) missie doet dan kom je hem/haar tegen. Edit hieronder: Nee, je kent zijn/haar naam. Bewerkt: 3 juni 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
GTA_XP Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Laat ik het zo zeggen: Als je deze (zij) missie doet dan kom je hem/haar tegen. Is het die ene man die in een overall kleren staat bij de Lowriders westrijden? Nadat je de missie Highstakes Lowriders hebt voltooid? Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 (bewerkt) Cesar Vialpando O_O EDIT: @ Hieronder: Millie? Bewerkt: 3 juni 2007 door Blue Yoshi 97 Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Nee, helaas. Ik geef 2 hints, het is inderdaad een zij en ze is tastbaar (helemaal met een bepaalde mod.....) Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 (bewerkt) Cesar Vialpando O_OEDIT: @ Hieronder: Millie? Het moet bij een ZIJ-missie zijn Catalina? Die zie je ook alleen bij hoofdmissies. Is het niet Denise? JAAA inderdaad, het is niet Denise Allemaal fout maar jullie zitten héél dichtbij... Nee en Nee hieronder. JA, profile heeft het goed. Je komt haar tegen als je naar de autoschool gaat dus.... profile mag de volgende vraag stellen. Bewerkt: 3 juni 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
Suburban Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 (bewerkt) millie perkins ( sorry als de achternaam fout is, volgens mij was dit het ) Bewerkt: 3 juni 2007 door Suburban Reageren
GTA_XP Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 (bewerkt) Candy Suxxx? Edit hieronder, een gokje Bewerkt: 3 juni 2007 door GTA_XP Reageren
profile Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 (bewerkt) Ik denk Michelle cannes. Je ontmoet haar voor het eerst in de autorijschool.En de auto rijschool is een zijmissie. Op wikigta staat:"Ook buiten missies om zie je haar wel eens, tijdens motorraces, in zowel Los Santos, San Fierro als Las Venturas.". Ik hoop dat het juist is. EDIT: @hierboven Sandy Suxxx is een personage uit vice city MEDENDELING Jow Tommy vercety stuurde mij een PB om te zeggen dat mijn antwoord juist is. Maar hij moet hier volgens mij nog wel even posten. Anders hebben jullie geen bewijzen . Bewerkt: 4 juni 2007 door profile Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Cesar Vialpando O_OEDIT: @ Hieronder: Millie? Het moet bij een ZIJ-missie zijn Catalina? Die zie je ook alleen bij hoofdmissies. Is het niet Denise? JAAA inderdaad, het is niet Denise Allemaal fout maar jullie zitten héél dichtbij... Nee en Nee hieronder. JA, profile heeft het goed. Je komt haar tegen als je naar de autoschool gaat dus.... profile mag de volgende vraag stellen. Dit is niet helemaal waar, als je mijn post goed had gelezen (zie onderstreepte) zag je dat ik al wel wereldkundig had gemaakt dat jij het antwoordt juist had . Dus stel maar gerust een vraag. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.