Blue Yoshi 97 Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Mkay, Wie is dit? <Deze is WEL makkelijk > Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Makkelijk? Ik vind dit gewoon een grote gok toestand! Je ziet alleen maar zijn, wangen, voorhoofd, en klein stukje van de buitenkant van zijn gezicht, niet meer! Toch denk ik dat dit Ryder is? Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Makkelijk? Ik vind dit gewoon een grote gok toestand! Je ziet alleen maar zijn, wangen, voorhoofd, en klein stukje van de buitenkant van zijn gezicht, niet meer!Toch denk ik dat dit Ryder is? Lol, Ryder is goed, eerst toen ik 1 ding had gedaan leek hij sprekend op Michael Jackson Hannewasco's beurt. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Oké, wie zegt het volgende: Delivery for Woozie. Hey, you be careful with that... Reageren
GTA_XP Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 (bewerkt) Oké, wie zegt het volgende:Delivery for Woozie. Hey, you be careful with that... CJ!? EDIT Wie zegt weleens: You are triped! Een grove St. Member? Als je die rekruteerd en in je auto hebt en dan ergens tegenaan botst of zo. Kinzorro heeft het goed!! Kinzorro jij bent. Bewerkt: 2 juli 2007 door GTA_XP Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Ja Ik moet echt eens wat moeilijkere vragen stellen. Reageren
Kinzorro Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Een grove St. Member? Als je die rekruteerd en in je auto hebt en dan ergens tegenaan botst of zo. Reageren
Suburban Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 een wilde gok: Ryder ? ( ik zie hem er voor aan... ) Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Ey Grand Theft Auto XP Pass ons een tip. Reageren
Suburban Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 (bewerkt) ik haal het topic weer omhoog OG LOC ? Bewerkt: 4 juli 2007 door Suburban Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 (bewerkt) Oké, wie zegt het volgende:Delivery for Woozie. Hey, you be careful with that... CJ!? EDIT Wie zegt weleens: You are triped! Een grove St. Member? Als je die rekruteerd en in je auto hebt en dan ergens tegenaan botst of zo. Kinzorro heeft het goed!! Kinzorro jij bent. als jullie nog op de vraag van GTA_XP antwoorden heeft het geen nut want hij heeft al gezegdt dat het antwoord goed is van kinzorro kijk maar naar zijn edit Bewerkt: 4 juli 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren
Kinzorro Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Hey GTA-Peeps, Ben nu op mn broer"s laptop, spijt me dat ik de laatste tijd afwezig ben geweest. Ben namelijk op vakantie in Katwijk, tot 17 Juli. Dus dit is mn laatste post tot ik terug ben! Aangezien ik niet kan reageren op anderen geef ik de beurt aan diegene die het eerst post na dit bericht. Veel plezier en zie jullie na mn vakantie! Groetjes aan iedereen Reageren
storm75 Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 (bewerkt) ok dan neem ik het stokje over ..... wie zegt : OG LOC ? you mean OG joke !! Bewerkt: 5 juli 2007 door storm75 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.