Blue Yoshi 97 Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Kewl FF-tjes een SUPER makkelijke: Welk personage wordt ingesproken door The Game? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Kewl FF-tjes een SUPER makkelijke: Welk personage wordt ingesproken door The Game? B Dup ? Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Yep, Ghostrider gaf het goeie antwoord, dus de volgende vraag voor jou! Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 (bewerkt) Yep, Ghostrider gaf het goeie antwoord, dus de volgende vraag voor jou! yeah welke personage is dit : EDIT: ik zie ook net dat ik over men postlimiet heen ben :$ ik zal vandaag de goede en foute antwoorden editten EDIT2@hieronder das goed Blue Yoshi 97 Bewerkt: 9 juli 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 (bewerkt) Salvatore Leone? Volgens mij ben ik ook over m'n postcount heen :$ Vet gemaakt Thankx Ghostrider Wie bedoel ik met deze mensen: (sorry als er wat fouten inzitten) - De Waarheid - Veel Rook - Grote Beer - Gekke Hond <ofzo> - Snoepje - Salie <ofzo> Voice-Actors: - MC Acht - Het Spel - Grote Jongen - IJs Thee - Kind Bevroren - A. De Zaken Veel succes! Sommige zijn makkelijk sommige wat moeilijker. @ Mean: Die is goed, maar nu het hele lijstje Bewerkt: 10 juli 2007 door Blue Yoshi 97 Reageren
M(E)AN Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 Salvatore Leone?Volgens mij ben ik ook over m'n postcount heen :$ Vet gemaakt Thankx Ghostrider Wie bedoel ik met deze mensen: (sorry als er wat fouten inzitten) - De Waarheid - Veel Rook - Grote Beer - Gekke Hond <ofzo> - Snoepje - Salie <ofzo> Voice-Actors: - MC Acht - Het Spel - Grote Jongen - IJs Thee - Kind Bevroren - A. De Zaken Veel succes! Sommige zijn makkelijk sommige wat moeilijker. the truth easter eggs?? Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 - De Waarheid - Veel Rook - Grote Beer - Gekke Hond <ofzo> - Snoepje - Salie <ofzo> Voice-Actors: - MC Acht - Het Spel - Grote Jongen - IJs Thee - Kind Bevroren - A. De Zaken -The Truth -Easter Egg? -Big Bear -Crazy Dog? -Sweet -Sally? -MC 8 -The Game -Big Boy -Ice T -Child Frozen -A The Business Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 - De Waarheid- Veel Rook - Grote Beer - Gekke Hond <ofzo> - Snoepje - Salie <ofzo> Voice-Actors: - MC Acht - Het Spel - Grote Jongen - IJs Thee - Kind Bevroren - A. De Zaken -The Truth -Easter Egg? -Big Bear -Crazy Dog? -Sweet -Sally? -MC 8 <-- Die reken ik dan maar goed -The Game -Big Boy -Ice T -Child Frozen -A The Business ^ >>> Door Bling: Post aangepast. Een modtag heet niet voor niets 'modtag', dus je mag hem, zelfs niet voor geintjes als dit, gebruiken. <<< Reageren
spoeky Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 - De Waarheid - Veel Rook - Grote Beer - Gekke Hond <ofzo> - Snoepje - Salie <ofzo> Voice-Actors: - MC Acht - Het Spel - Grote Jongen - IJs Thee - Kind Bevroren - A. De Zaken -The Truth -Big Smoke -Big Bear -Madd Dogg -Sweet -Sage -MC 8 -The Game -Big Boy -Ice T -Kid Frost -A The Business Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 Ja, spoeky die is goed! Volgende vraag voor jou! Reageren
spoeky Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 Oke dan! Hier de vraag: Welke personages hebben geen voice actors in Gta SA? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Beverly Johnson, Brian Johnson, Officer Ralph Pendelbury? Reageren
PIERRO P Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Beverly Johnson, Brian Johnson, Ralph Pendelbury en Claude natuurlijk. Reageren
spoeky Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Beverly Johnson, Brian Johnson, Ralph Pendelbury en Claude natuurlijk. Die reken ik goed! Sorry Hanneswasco, maar Claude hoorde er ook bij. Jij mag de volgende vraag stellen PIERRO P. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 Volgens mij heeft Ra Fa Li ook geen voice actor. [sorry dat het zo off-topic is] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.