bruindebeer1 Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 (bewerkt) Welk personage wordt ingesproken door Noelle Sadler? Bettina je zit haar in de twee laatste missie's , ze ziet er zielig uit . Gang : orange grove street Geslacht : vrouw Ok goed ik weet ook niet elke regel uit mijn hoofd hoor . >>> Door Bling: Zou je mijn modtag in het vervolg willen laten staan, aub? Het verwijderen ervan wordt niet geaccepteerd. <<< EDIT : Sorry hihi . Mag ik wel vragen beantwoorden via edit ??? Bewerkt: 25 maart 2007 door bruindebeer1 Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 Bettina Yep, Bettina is goed. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 Bettina Yep, Bettina is goed. Ok de volgende: Hij/zij zou wel eens heel bekend kunnen zijn bij Vinyl Countdown... Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 Madd Dogg? Jeppie jippie ja! Reageren
nizar555 Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 aangezien die ene gast nog geen vraag erop heeft staan vraag ik wel eventjes eentje hij heeft altijd een dikke jonko in zijn mond en zegt vaak keep up motherfucker en in de missie pier 69 gaat ie dood rara wie is dit? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 Even voor de goede orde. Je mag niet voor je beurt gaan, ook als degene die aan de beurt is geen vraag heeft gesteld. Als iemand na 48 uur geen vraag heeft gesteld, mag iemand anders voorgaan. De beurt is dus nog steeds aan Mark B. Reageren
nizar555 Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 zo 48 uur zijn voorbij en die gast heeft nog steeds niks gezegd nu mag ik 1tje doen -hij zegt nooit eigelijk wat het is - met hem is de jetpack aanwezig rarara wie is dit offtopic = 100 post! Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 zo 48 uur zijn voorbij en die gast heeft nog steeds niks gezegdnu mag ik 1tje doen -hij zegt nooit eigelijk wat het is - met hem is de jetpack aanwezig rarara wie is dit offtopic = 100 post! The truth? Reageren
Politiehelikopter Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 geinig bedacht, dan weet ik ook nog wel een personage! - Woont in Los Santos - Bedandeld CJ in het begin als een hond - Heeft een zwarte pet op - Heeft een auto met een bak achteraan - Moet een paar missie's voor hem doen wie zal het zijn! >>> Door Bling: Je mag niet zomaar een vraag gaan stellen. Je mag alleen een vraag stellen indien je de vorige goed beantwoord had, wat bij jou dus niet het geval is. <<< Reageren
Dastard Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 geinig bedacht, dan weet ik ook nog wel een personage! - Woont in Los Santos - Bedandeld CJ in het begin als een hond - Heeft een zwarte pet op - Heeft een auto met een bak achteraan - Moet een paar missie's voor hem doen wie zal het zijn! >>> Door Bling: Je mag niet zomaar een vraag gaan stellen. Je mag alleen een vraag stellen indien je de vorige goed beantwoord had, wat bij jou dus niet het geval is. <<< Ryder?! >>> Door Dutchy3010: Je quote een modtag waarin gezegd wordt dat die vraag niet geldt, waarom doe je dan uberhaupt erop reageren?<<< Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Er is al lang niets meer gepost hier. Dus doe ik dat dan maar. Hij is drugsverslaafd en heeft ooit een advocaten bureau gehad ! Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Er is al lang niets meer gepost hier.Dus doe ik dat dan maar. Hij is drugsverslaafd en heeft ooit een advocaten bureau gehad ! Ken Rosenburg! Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Ja die is goed Jij bent ! Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Oké, hier mijn hints: - Ze komt voor in nog 2 andere GTA's. - Je ziet ze maar 1 keer. - Ze komt voor in Las Venturas. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.