Bling Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 Big Bear?Dit antwoord is correct. In de missie 'Cleaning the Hood', zegt B-Dup namelijk het volgende: "Now go make that motherfucking toilet sparkle.".@ Koen729: Je ziet OG Loc inderdaad ook terug in een toilet-ruimte, maar hij is enkel de vloer aan het dwijlen. Dat hij het toilet aan het schoonmaken is zie je niet terug, ook krijgt hij hier niet de 'opdracht' voor. Volgende vraag voor jou, Blue Yoshi 97! Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 (bewerkt) Thankx Bling! Makkelijke: Wie in SA wordt een tongloze slang genoemd? EDIT: @ Hieronder: Ja, Hannewasco heeft het goed! Volgende vraag voor jou. Bewerkt: 15 juli 2007 door Blue Yoshi 97 Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 (bewerkt) Die is makelijk dat is Claude. Edit: Ok, wie zegt dit: Roger that, Big Monkey, I got a 13-6 fat vulture. Need to acquire a drowning baby. Over. Bewerkt: 15 juli 2007 door Hanneswasco Reageren
GTA_XP Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 Die is makelijk dat is Claude.Edit: Ok, wie zegt dit: Roger that, Big Monkey, I got a 13-6 fat vulture. Need to acquire a drowning baby. Over. CJ? Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 (bewerkt) Vet! Aangezien het m'n 2e vandaag is, en de eerste erg makkelijk was, ... wordt deze ook heel makkelijk. Wie is dit: Trarbarnt Varbasech Er kunnen wat fouten in zitten :$ Maar ik edit dit bericht, anders ga ik over m'n postcount heen. @ Hieronder: Ik reken het goed, al is de naam tot op zekere hoogte maar goed. Maar goed. Het is maar goed! Dus eh...ahum Jou beurt! Bewerkt: 15 juli 2007 door Blue Yoshi 97 Reageren
PIERRO P Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 (bewerkt) Is het Barbara Sternfart ?? @ Blue Yoshi Natuurlijk heb ik nog wel tijd voor een vraag. Het zal alleen lang duren voordat ik het goed kan keuren. Wie zegt de volgende tekst?? You`ll be home for a blow job and a bolongna sandwich Bewerkt: 22 juli 2007 door PIERRO P Reageren
Suburban Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 (bewerkt) BUMP: klinkt een beetje als Big smoke ( met zijn eten ) Bewerkt: 25 juli 2007 door Suburban Reageren
Limbolander Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 die zin heb ik gister nog gehoord als het goed is mike toreno of Sweet denk ik Reageren
Kinzorro Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 Ik kan het nu al voorspellen....Blue Yoshi 97 heeft het goed hoor jongens, het antwoord is wel degelijk ''Mike Toreno'' hij zei dit in missie ''Vertical Bird'' als ik me niet vergis >>> Door Bling: Heel fraai, maar dit is niet aan jou om te beslissen. Helaas, maar Blue Yoshi 97 zal toch echt op een goedkeuring van PIERRO P moeten wachten..<<< Reageren
PIERRO P Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Blue yoshi heeft het goed Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 26 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2013 Blue Yoshi kan niet meer reageren, dus ga ik maar door. Wie zegt het volgende? "Stone me bloody crows" Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.