Foreigner97 Geplaatst: 29 januari 2014 Rapport Geplaatst: 29 januari 2014 Een Triads-lid? Bij mijn weten heeft-ie geen naam. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 30 januari 2014 Rapport Geplaatst: 30 januari 2014 (bewerkt) Guppy. Bewerkt: 30 januari 2014 door Tommy-Vercetti Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 2 februari 2014 Rapport Geplaatst: 2 februari 2014 Een Triads-lid? Bij mijn weten heeft-ie geen naam. Ja, maar dat is niet geheel juist. Guppy. Inderdaad! Volgende voor Tommy-Vercetti! Reageren
.Sharingan Geplaatst: 5 februari 2014 Rapport Geplaatst: 5 februari 2014 (bewerkt) Shit! That's gonna be a hell of a story to tell later on when we're passin' the blunt! Edit @ hierboven, ik dacht dat ik was.. :o Mybad. Bewerkt: 5 februari 2014 door .Whoopdidoo. Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 5 februari 2014 Rapport Geplaatst: 5 februari 2014 Da's uiteraard Big Smoke. Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 5 februari 2014 Rapport Geplaatst: 5 februari 2014 (...) Little Weasel is getting buried. Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 5 februari 2014 Rapport Geplaatst: 5 februari 2014 En dat is correct. Volgende voor jou! Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 5 februari 2014 Rapport Geplaatst: 5 februari 2014 lol lennart had een domme fout gemaakt dus eigenlijk is tommy vercetti nu Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 5 februari 2014 Rapport Geplaatst: 5 februari 2014 Het is correct dat ik een fout had gemaakt bij de verbetering eerst. Ik heb echter gisteren die fout rechtgetrokken en dus de vraag aan Tommy-Vercetti gegeven. Maar deze heeft nog geen nieuwe opgave geplaatst (waardoor we nu een speler verder zijn) dus het lijkt me beter om gewoon door te gaan zoals het nu is? Of wel: .Whoopdidoo. (morgen, want jullie zitten aan je limiet) Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 5 februari 2014 Rapport Geplaatst: 5 februari 2014 Dan was het in ieder geval Phoenyxar die fout zat, dus hier kan .Whoopdidoo. verder ook niet veel aan doen. Ik had ook al eerder gezien dat Phoenxyar het antwoord van .Whoopdidoo. had goedgekeurd, dus ik stond ook al wat raar te kijken... Nou ja, mij maakt het niet veel uit, dus laten we het zo maar voortzetten, ja. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 5 februari 2014 Rapport Geplaatst: 5 februari 2014 Ik vind het helemaal prima. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 6 februari 2014 Rapport Geplaatst: 6 februari 2014 "i'm peaking on the blood pressure alone" Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.