Da Phoenix Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 (bewerkt) Jouw beurt... Welk vijandelijk personage overleeft de meeste missie's in de storyline? en kom je dus als vijand als eerste tegen? Bewerkt: 18 mei 2007 door Da Phoenix Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 (bewerkt) um...Ryder? Edit: OMG Ik weet hem nu maar ik raak flink over m'n postlimit heen Double Edit: OMG nu staat er overleeft Bewerkt: 18 mei 2007 door Blue Yoshi 97 Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 (bewerkt) Officer Frank Tenpenny, je ziet hem in het begin tijdens de openingsscene en hij sterft als laatste in de laatste missie v/d storyline. Carl Johnson vraagt twee maal aan Cesar of de paus zijn behoefte in de bossen doet. Wie stelt dezelfde vraag maar dan met ijsberen? Bewerkt: 19 mei 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Officer Frank Tenpenny, je ziet hem in het begin tijdens de openingsscene en hij sterft als laatste in de laatste missie v/d storyline. goedzo jij bent Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Officer Frank Tenpenny, je ziet hem in het begin tijdens de openingsscene en hij sterft als laatste in de laatste missie v/d storyline. Carl Johnson vraagt twee maal aan Cesar of de paus zijn behoefte in de bossen doet. Wie stelt dezelfde vraag maar dan met ijsberen? Is dat niet Jethro? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 (bewerkt) Officer Frank Tenpenny, je ziet hem in het begin tijdens de openingsscene en hij sterft als laatste in de laatste missie v/d storyline. Carl Johnson vraagt twee maal aan Cesar of de paus zijn behoefte in de bossen doet. Wie stelt dezelfde vraag maar dan met ijsberen? Is dat niet Jethro? Je zit in de buurt, maar helaas niet goed.Edit @ Moonbeam: Zowel Dwaine als Mike Toreno zijn niet goed, helaas. De antwoorden Jethro en Dwaine komen wel dicht in de buurt van het goede antwoord. Bewerkt: 19 mei 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
Moonbeam Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 (bewerkt) Dwaine? Mike Toreno dan? Bewerkt: 19 mei 2007 door Moonbeam Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 (bewerkt) is dat niet The TruthNee het is wél The Truth, is bij jou ook het glas halfleeg i.p.v. halfvol?Correct, jij mag de volgende vraag stellen. Bewerkt: 19 mei 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 (bewerkt) Wie werkt samen met Kent Paul om Madd Dogg weer naar de top te brengen Mijn glas is gewoon vol ik ben een optimist Nope Maccer is het niet Koe heeft het goed Jij bent _KoE_Mzungu Bewerkt: 19 mei 2007 door Da Phoenix Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 (bewerkt) Wie werkt samen met Kent Paul om Madd Dogg weer naar de top te brengenMijn glas is gewoon vol ik ben een optimist Nope Maccer is het niet Als het Maccer niet is, is het Carl Johnson.Welk personage stelt zich óók voor als Dai Dai Lo? Voor zover ik weet gaat het hier om personages in San Andreas. Dus onstaande kan zowiezo niet goed zijn. @ Moonbeam: De eerste keer als je Woozie tegenkomt stelt hij zich voor als Wu Zi Mu, later in San Fierro stelt hij zich nogmaals voor als Dai Dai Lo van de Triads, vandaar de 'ook' . Jij mag de volgende vraag stellen. Bewerkt: 19 mei 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
Moonbeam Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Ik snap de 'ook' niet helemaal, maar Wu-Zi-Mu stelt zich als Dai Dai Lo van The Triads voor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.