Amfetamientje Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 (bewerkt) hey mensen.... heb net weer nieuwe sig gemaakt heb een beetje wat lopen klote met nieuwe effectjes (die stralen links-boven in en rechts-onder) Jammer dat als ik hem op me computer bekijk hij anders valt dan op de site hier is hij dan : En V2 (andere Font) Graag tips en rates als het kan Bewerkt: 25 maart 2007 door Plantebak Reageren
BigT Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 Hmm Hij is mooi. Mooie kleuren (clouds ? ) -Mooie Blokjes effect. Aleen de text kan IETSJES beter. Mischien kan een stroke van 1pix helpen. 8.0 Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 25 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 (bewerkt) bdankt voor de rate... 1 vraagje : wat bedoel je met text wat beter? meer effecten? andere font? grotere? andre plek? iig bdankt EDIT : ja ik heb het met clouds en c4d's gedaan Bewerkt: 25 maart 2007 door Plantebak Reageren
mathi Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 bdankt voor de rate...1 vraagje : wat bedoel je met text wat beter? meer effecten? andere font? grotere? andre plek? iig bdankt EDIT : ja ik heb het met clouds en c4d's gedaan ik volg het antwoord van BigT ik denk dat hij bedoeld dat de tekst niet genoeg leesbaar isbest mooi, een 8.5 als je de tekst een beetje aanpast Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 25 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 (bewerkt) m'kay... ik heb hier een andere font gebruikt, maar wat bedoelen jullie met onduidelijk? te doorichtig? of te .. slecht leesbaren font? V2 Bewerkt: 25 maart 2007 door Plantebak Reageren
mathi Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 m'kay...ik heb hier een andere font gebruikt, maar wat bedoelen jullie met onduidelijk? te doorichtig? of te .. slecht leesbaren font? V2 te doorzichtig vind ik, ik weet niet wat BigT vind natuurlijk maar dit zou normaal wel leesbaarder mogen zijn Reageren
.Djanick Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 render: mooie render voor je sig gebruikt, mooi erin laten overlopen met feather BG: je bg is erg speciaal vind ik, het meest ervan past wel bij je render maar boven zijn geweer zit ook een paars achtig stukje en dat vind ik minder mooi effecten: het blokjes effect vind ik zelf niet mooi, bij het wapen loopt die er nog overheen en achter zijn rug lijkt het erachter te gaan en zo is het dus niet 1 geheel font: tsja font.. waarom eigenlijk kritiek geven op fonts!? het gaat toch om het plaatje ofniet dan? eindcijfer: 7.5 Reageren
Woetsha Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 Dit is echt een mooie Signature, de kleurcombinatie past bij het mannetje en de tegels op het achtergrond is ook goed gevonden. 8/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.