Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

sorry dat ik het zeg maar die ramen zitten gewoon al in scetshup en dat vind ik ee beetje te makkelijk en die deur volgends mij heb je gewoon wwn box gemaakt en daar een dak op gezet en dan de rest gewoon van scetshup zelf en ik vind dat er teveel ramen inzitter al men al geev ik tog een 3/10 omdat het gewoon veet te makkelijk is

en btw laat las coodas maar zitten ik vraag op een ander forum wel om namen en een naam voor de mod zelf (dus niet voor de steden) ui :puh: uniteted islands

• Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• DjP.P

29

• gta-pilot

10

• bramboy

8

• Rivel

6

Geplaatst: (bewerkt)

ik be doelde van het andere dak aleen die raamen zijn nog niet egt goed maar ja hij is nog niet klaar toch???

niewe%20huis%2022.jpg

en dit is een bord hij is nog in aan maak

het%20bord.JPG

Bewerkt: door DjP.P

ok nog ff 1 ding ik ben nu met de site bezig en de logo s ook anders dus de site komt er aan (site gemaakt door mij)en btw ik had die logo gemaakt

Bewerkt: door master gta
Geplaatst:
Nogal breed huis en grote ramen. maar de details mogen er wezen :sigaar:.

Het huis is eigenlijk gewoon te groot.

Ik heb je huis een beetje aangepast als je het erg vind. hier het resultaat: (het dak)

vprojectun2.png

bedankt!

PS: kun je het bestand er zetten stefaneke? en mooi gedaan hoor :dans:

Geplaatst:

heey bramboy kan jij iets maken onderandere een bank??? als je het wilt natuurlijk dan bouw jij maar beter kleine dingen toch ??

Geplaatst:

Mooi gemaakt!

als die klaar is moet je hem online ztten, kunnen mensen hem ook is proberen!

PS. is hij al klaar?

Geplaatst:

leuk die site! maar jammer je spelling ( ik ook niet egt goed!! hoor!!) wel laggen en die andere doet het niet de makkelijker!!!

okey WIE BOUWT MOET ALLE TEXTURE GRAAG ALLE PLAATJES VAN BMP VOOR ZIEN DUS GEEN JPG OF PNG OF RAW DIE NIET!!!!!!!!!!! ALEEN BMP kost mij tijd!

(ik wouw hier schreens plaatsen dat lukt niet sorry )

Bewerkt: door DjP.P

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...