gta-pilot Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 sorry dat ik het zeg maar die ramen zitten gewoon al in scetshup en dat vind ik ee beetje te makkelijk en die deur volgends mij heb je gewoon wwn box gemaakt en daar een dak op gezet en dan de rest gewoon van scetshup zelf en ik vind dat er teveel ramen inzitter al men al geev ik tog een 3/10 omdat het gewoon veet te makkelijk is en btw laat las coodas maar zitten ik vraag op een ander forum wel om namen en een naam voor de mod zelf (dus niet voor de steden) ui uniteted islands Reageren
DjP.P Geplaatst: 28 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 (bewerkt) ik be doelde van het andere dak aleen die raamen zijn nog niet egt goed maar ja hij is nog niet klaar toch??? en dit is een bord hij is nog in aan maak Bewerkt: 28 maart 2007 door DjP.P Reageren
DjP.P Geplaatst: 29 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 Gebruik hoordletters ik heb het niet egmaakt hoor was een voor proefje Reageren
DjP.P Geplaatst: 29 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 (bewerkt) een update Bewerkt: 29 maart 2007 door DjP.P Reageren
gta-pilot Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 (bewerkt) ok nog ff 1 ding ik ben nu met de site bezig en de logo s ook anders dus de site komt er aan (site gemaakt door mij)en btw ik had die logo gemaakt Bewerkt: 29 maart 2007 door master gta Reageren
bramboy Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 Nogal breed huis en grote ramen. maar de details mogen er wezen .Het huis is eigenlijk gewoon te groot. Ik heb je huis een beetje aangepast als je het erg vind. hier het resultaat: (het dak) bedankt! PS: kun je het bestand er zetten stefaneke? en mooi gedaan hoor Reageren
DjP.P Geplaatst: 30 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 heey bramboy kan jij iets maken onderandere een bank??? als je het wilt natuurlijk dan bouw jij maar beter kleine dingen toch ?? Reageren
Mister.X Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 Mooi gemaakt! als die klaar is moet je hem online ztten, kunnen mensen hem ook is proberen! PS. is hij al klaar? Reageren
gta-pilot Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 (bewerkt) (dubbel post bijt me) ik heb de site bijna af er moeten alleen nog een paar screens bij en nog vat veranderingen do orginele de makkelijke Bewerkt: 31 maart 2007 door master gta Reageren
DjP.P Geplaatst: 31 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 leuk die site! maar jammer je spelling ( ik ook niet egt goed!! hoor!!) wel laggen en die andere doet het niet de makkelijker!!! Reageren
gta-pilot Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 djp.p kom ff op msn en ik ben dyslecties dus aan mijn spellening kan ik nix doen Reageren
DjP.P Geplaatst: 31 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 (bewerkt) okey WIE BOUWT MOET ALLE TEXTURE GRAAG ALLE PLAATJES VAN BMP VOOR ZIEN DUS GEEN JPG OF PNG OF RAW DIE NIET!!!!!!!!!!! ALEEN BMP kost mij tijd! (ik wouw hier schreens plaatsen dat lukt niet sorry ) Bewerkt: 31 maart 2007 door DjP.P Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.