bramboy Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 is dit trouwens voor VC? en als het voor SA is kan het ook voor VC? Reageren
gta-pilot Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 hier nog wat namen voor de steden: new klork lendon dareis klerlijn olso stradrid kong-hong en btw het is voor sa Reageren
DjP.P Geplaatst: 1 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2007 (bewerkt) is dit trouwens voor VC? en als het voor SA is kan het ook voor VC? sa en miss ook voor vc maar ik denk het niet sorry en zullen we stemmen?? hier nog wat namen voor de steden: new klork lendon dareis klerlijn olso stradrid kong-hong oke ik ben nu al bezich met eiland 1 . maar eerst moet eiland 2 vol!! dus bouw plz! natuurlijk wel op die kavel past Bewerkt: 2 april 2007 door DjP.P Reageren
Rivel Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Bij deze meld ik mij af als co-leader, mijn excuses hiervoor maar ik heb niet meer zoveel tidj voro deze mod! Mijn excuses nogmaals! Rivel Reageren
DjP.P Geplaatst: 5 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2007 mijn pc is nu een beetje dood dus ik kan nu niet modden sorry! Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Goed Dj.P dat je een mod begint voor beginners! Alleen had ik als ik jou was eerst een beetje meer ervaring opgedaan in het modden maarjah... Komt dit ook ingame? Reageren
DjP.P Geplaatst: 6 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2007 jaa tuurlijk en er zit geen dedline er op voor eiland 2 en eiland 1 Reageren
Rivel Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 @ djp.p je zei tegen mij dat je niets ingame kreeg! Gaat het nu dan plots wel? Rivel Reageren
DjP.P Geplaatst: 9 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2007 (bewerkt) ( sorry voor de later reaxy) ik wil het probeeren ja! ik wil de eiland eerst er in maar *** zitten aleen .jpg en dat lukt niet alsje een txd ( toch) wild bouwen alsje txd wilt bouwen dan moetje BMP hebben en geen jpg. Bewerkt: 9 april 2007 door DjP.P Reageren
Rivel Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Dus... Wat ga je nu doen? Rivel Reageren
DjP.P Geplaatst: 10 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2007 allles overzetten naar bmp en dan gmax of 3ds instaleeren en dan de kams srips instaleeren en dan die dingen bouwen en dan probeeren in game zetten. Reageren
bramboy Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 (bewerkt) ben bezig met een bank om op te zitten! plaatje:op imageshack(klikke) bestand:bank_sketchup.zip (je mag het veranderen maar je moet het wel laten zien hier, dus toestemming) En wil je jouw mening geven, mijne: Niet super maar ik vind dat het wel gaat. Bewerkt: 11 april 2007 door bramboy Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 13 april 2007 Rapport Geplaatst: 13 april 2007 kan ik nog meedoen? ? ? ik heb sketchup en 3dsmax 7 maar met 3dsmax 7 lukt het nog niet zo goed maar met sketchup wel Reageren
DjP.P Geplaatst: 13 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2007 is goed! gtafreak007 maar natuurlijk ff een ( paar) schreens, wat je hebt gemaakt oke en dan praaten we wel er over! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.