bramboy Geplaatst: 13 april 2007 Rapport Geplaatst: 13 april 2007 Djp .P jij zei tog van dat ik kleine dingen doen, EN M'N BANK HIERZO!! mag ik en reactie! Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 13 april 2007 Rapport Geplaatst: 13 april 2007 hier is iets uit sketchup maar ik zal later nog wat fotos sturen Reageren
DjP.P Geplaatst: 13 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2007 Djp .P jij zei tog van dat ik kleine dingen doen, EN M'N BANK HIERZO!! mag ik en reactie! sorry iets meer detai en je hoefde niet die ondergrond gtafreak007 die rammen zitten goed maaar die deur is klein en er mag ietsjes meer detai er in . als je die raamen van schetsup gebruik liever niet , en als raamen door zichtig zijn mag je een paar meubel maaken en bij de meeste huizen zijn muuren dikker dan een mm ( milliemeeter) (( maar bij mijn huizen heb ik dat ook hoor)) maar bij eiland 1 gaan we dat wel doen echte dikke muuren. ps: kan die screens niet in jpg is iets makkelijker te doawnloaden. Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 16 april 2007 Rapport Geplaatst: 16 april 2007 Dus je zou graag jouw eiland(en) in LC & YI zien? Reageren
DjP.P Geplaatst: 16 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2007 (bewerkt) nouw het egte probleem is MENSEN zijn het probleem!! en nu al iets weg geven dat we net zijn begonnen is niet goed. en ik heb besloten dat het 2e eiland niet meer bestaat ik ga aleen maar de kavels maken en dan met alle kavels heb je een eiland. sorry mensen hij gaat onder de haamer for sale for sale aleen een paar huisen worden niet er bij geleevert dat zijn die van gta master. Bewerkt: 22 juli 2007 door Dutchy3010 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.