Twankala Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 hier weer in van mijn signatures. ook gebruikt in mijn battle: rates and comments? Reageren
mathi Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 hier weer in van mijn signatures. ook gebruikt in mijn battle: rates and comments? bangelijk tof: de kleuren er rond zijn goed gekozen, en tekening komt mooi uit een 8.5 waard Reageren
.Djanick Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 render: opzich wel mooi plaatje gebruikt maar voor zo`n sig zou ik toch een render nemen met maar 1 persoon/ding erop BG: mooi gebruik gemaakt van je render om een BG te maken en daarom ook zeer mooi effecten: je hebt volgens mij een C4D of het plaatje vergroot over je render heen gezet en de opacity ervan lager gezet, maar omdat die over je render heen gaat ziet dat er helemaal niet mooi uit Font: fonts maken mij niks uit Eindcijfer: 7 Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 ik vind het wel een mooie sig maar (zoals ik ook al bij de Battle zei : ) probeer niet te veel te laten lijken of je je render als background heb gebruikt, zoals bij het blauwe, je ziet dat dat gewoon meerdere keren gebruikt is en dat is zonde. Dus als tip : als je weer zown BG maakt, strech het een beetje uit en blur het verschillend van elkaar zodat ze niet echt op kopies van elkaar lijken. suc6 ermee Reageren
Multi_ Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 Ik vind het een mooie sig, het enige wat ik mis is lichtinval en ik zou die witte brush weghalen. Background vind ik zeer mooi. 7.5/10 Reageren
M4X Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 Ziet er leuk uit, het eerste wat me opvalt is dat de kleuren op de background mooi zijn. Probeer nog wat met het contrast te spelen om deze kleuren nog mooier te maken. Dat witte over de render (C4D of het lichteffect?) kan je beter weglaten. Het past niet echt bij de kleuren van je background. Ook zou je een wat tropischer font kunnen nemen, dat past wat beter bij deze sig. Doe er nog een leuk effectje bij en dan is de tekst perfect. Probeer ook nog wat uit met de render, zodat het er wat ingeblender uit ziet. Kortom; een mooie sig, maar het kan zeker beter. 78% Reageren
Twankala Geplaatst: 29 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 Ook zou je een wat tropischer font kunnen nemen, dat past wat beter bij deze sig. Doe er nog een leuk effectje bij en dan is de tekst perfect.78% ik heb PS 5 en met photoshop 5 kan je geen effecten met tekst, evenals dat je geen brushes kan downloaden, alleen de ronde hard en softbrush. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.