Bigstijn Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 (bewerkt) Ik heb de downgrader voor mijn broertje gedownload maar er staat: progamma in lijst met bijbehorende programma's openen ofzoiets kan iemand mij helpen?!\ RE: hoeft al niet meer. ik heb een andere downgrader gedownload. Bewerkt: 25 maart 2007 door Bigstijn Reageren
paul, Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Welke heb je nu dan.. heb ook een goeie nodig.. die werkt Reageren
sevaboy Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 (bewerkt) Download eerste de patch die vind je hier: Vind je hier Verander de files van V2 naar V1(die moet je ergens vinden in Gta: Sa General Dan moet je een savegame testen van V1,die je vind in de download database. Als je V2 savegames hebt en je hebt V1,daarvoor heeft jow Tommy Vercetti een tut gemaakt,die je vind in Gta Sa General. Wat kun je doen met V1: Met V1 kun je modden en sa:mp installeren Meer info voor te modden kijk je in de Modding fora's! Meer info voor sa:mp vind je bij Multi-Mods(MTA en alle MP's) Greetz Seva. *wegens redenen met het forum kan ik geen links plaatsen,daarvoor me excuses! Bewerkt: 26 juni 2007 door sevaboy Reageren
spoeky Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Welke heb je nu dan.. heb ook een goeie nodig.. die werkt Hier kan je de downgrader downloaden. Veel plezier ermee! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.