Proximitus Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 Ik heb net een mod gedownload, die de sabre vervangt voor een scorpion uit FlatOut 2. Nuzat daar ook een paintjob bij, maar nu is mijn vraag, hoe installeer je die? Moet je die vervangen voor de gewone sabre.txd? Want het bestand heet Sabre1, lijkt me Paintjob nr. 1. Maar waar kan ik die vinden? Reageren
Crowsoul Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 (bewerkt) Ik heb net een mod gedownload, die de sabre vervangt voor een scorpion uit FlatOut 2. Nuzat daar ook een paintjob bij, maar nu is mijn vraag, hoe installeer je die? Moet je die vervangen voor de gewone sabre.txd? Want het bestand heet Sabre1, lijkt me Paintjob nr. 1. Maar waar kan ik die vinden? Gewoon vervangen zoals je ze daar hebt een voertuig zijn paintjobs zijn steeds voertuignaam1.txd, voertuignaam2.txd, voertuignaam3.txd, voertuignaam4.txd Bij eender welk voertuig. Ook als had het voertuig geen paintjobs door het toevoegen van de TXD's in de IMG zal hij ze automatisch herkennen in de transfender. Meer dan 4 is niet mogelijk gezien dit hard coded is. Let wel dat je een TDX niet 2 maal met de zelfde naam in je IMG stopt. Tip: zoek of maak (wat ik ook al deed) templates en laat je creativiteit de vrije loop. Enjoy Btw Is het nu al opgelost met het zwaarte punt? Zag je de 3DSmax print die ik poste waarop je duidelijk ziet dat het de Z as is? Bewerkt: 25 maart 2007 door Crowsoul Reageren
Proximitus Geplaatst: 25 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 De sabre had zelf nog geen paintjobs, heb de sabre1.txd gewoon in img gestop, kijk dalijk wel wat het resultaat is. Wat betreft dat zwaartepunt, daar zit ik nog steeds mee te pielen, maar ik heb er nog niet echt serieus naar gekeken, heb die screen van je wel gezien, bracht wat meer duidelijkheid. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.