msjonathan Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 help, ik ben bezig met de flying school met de helikopters lukt het echt niet zou iemand voor mij de flying school willen uitspelen( ik denk dat het gta san andreas versie 1 is, ik krijg als ik wil opslaan altijd een melding dat er een cheat actief is maar dat krijg ik niet meer af alvast bedankt als iemand mij kan helpe wnt ik kan echt niet meer verder GTASAsf1.zip
Bling Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 Behaald: Flying School - Alles goud Beloning: Flying Skill+ Er zijn nu vier vliegmissies beschikbaar op het vliegveld "Verdant Meadows". Er zijn nieuwe missies in Las Venturas beschikbaar. Je hebt toegang tot de vliegvelden in Los Santos, San Fierro en Las Venturas. De Rustler, Stuntplane en de Hunter spawnen vanaf heden op Verdant Meadows. Extra: Je had zelf al een aantal onderdelen voltooid, waarna ik vervolgens van al deze onderdelen ook even goud heb behaald, wat er dus voor zorgt dat alle onderdelen met een gouden medaille zijn afgerond. Tijdens het behalen van deze missie, heb ik geen cheats en/of modificaties gebruikt. Verder wens ik je nog veel succes met de overige missies!
msjonathan Geplaatst: 25 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 Doe ik wel. ik zou je echt dankbaar zijn
msjonathan Geplaatst: 25 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 bedankt voor je hulp :schater:
Recommended Posts