dudedude Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 (bewerkt) opgelost Bewerkt: 14 december 2007 door dudedude Reageren
mathi Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 hoi ik heb een vraag voor als ik een game computer wil kopen. als ik een goeie processor wil voor goeie games ben ik dan beter af met een Intel Pentium 4 630 3.0GHz of met een Intel Pentium D 820 2.8 GHz?? ik heb 2 de een werkt perfect Reageren
Boris H. Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 Puur om te gamen maakt het niet echt uit welke je neemt. De Pentium 4 3.0 GHz Is daar zeer geschikt voor maar de pentium D ook. De pentium D is wel dualcore, in de toekomst zullen steeds meer programma's en misschien dus ook games daar gebruik van gaan maken. Nu is dat nog niet echt. Ik zou gaan voor de Pentium D omdat je met een DualCore processor beter voorbereid bent op de toekomst. Maar je moet zelf afwegen welke je wil. Gratz, Boris H. Reageren
ifc3 Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 hoi ik heb een vraag voor als ik een game computer wil kopen. als ik een goeie processor wil voor goeie games ben ik dan beter af met een Intel Pentium 4 630 3.0GHz of met een Intel Pentium D 820 2.8 GHz?? Ik zou een AMD Sempron 3200+ nemen, die is voor game veruit sneller dan die Pentium 4 630, wordt minder heet, zijn betere chipsets voor en is goedkoper. Als je Intel neemt, neem dan een Intel® Core 2 Duo processor en een Nvidia NForce 6 chipset, anders: AMD Socket AM2 met een Sempron/Athlon. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.