Jump to content

Henry vs. Van Nistelrooy

Henry vs. Van Nistelrooy  

27 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de betere spits...?

• Thierry Henry
      22
    • Ruud van Nistelrooy
      5

Recommended Posts

Geplaatst:

Het is alweer een hele tijd geleden dat er een zogenoemde Player Battle is gehouden, maar hier is er dan eindelijk weer één. Dit keer is het de beurt aan twee spitsen van wereldniveau, die ook nog eens beiden bij een Europese topclub spelen. Ik heb het over de Fransman Thierry Henry en de Nederlander Ruud van Nistelrooy. Maak een keuze tussen de spits van Arsenal en de spits van Real Madrid en beargumenteer die keuze in dit topic.

Jullie hebben twee weken de tijd om te stemmen in de poll en die keuze door middel van een post in dit topic te onderbouwen. Dan zal ik hier een slotje op doen en zit de negende Player Battle er weer op. Ik zal binnenkort mijn eigen keuze ook bekendmaken, maar eerst is het de beurt aan jullie. Stem a.u.b. op de beste spits en stem niet op Van Nistelrooy omdat hij een Nederlander is of op Henry omdat Van Nistelrooy in het verleden bij PSV heeft gespeeld. Gebruik dus goede argumenten om je keuze op te baseren.

post-7284-1174830303.jpg post-7284-1174830293.jpg

Geplaatst: (bewerkt)

ik vind Henry een veel betere speler omdat hij nog jong is en hij wordt steeds beter, en Van Nistelrooij is al 34 ofzo en ik vind hem de laatste tijd minder goed worden

Bewerkt: door dudedude
Geplaatst:

Tegenwoordig vind ik een heleboel spitsen beter dan Henry. In mijn ogen is het de meest overgewaardeerde speler die er op de hedendaagse velden te vinden is, iedereen vind hem goed maar hij kan mij echt niet meer imponeren. Toegegeven, een aantal jaar geleden was hij wél goed, maar dat is onderhand al minimaal 2 jaar geleden (als het niet meer is). Denk maar eens terug aan het Champions League finale vorige jaar. Meneer Henry had 2 á 3 dikke kansen om een doelpunt te scoren, maar kreeg 'm er niet in.

Verleden wedstrijd tegen PSV, Henry komt erin en de commentator sidderde aangezien Henry PSV wel even op de knieën zou krijgen. Hij krijgt een redelijk goeie kans, maar verder dan recht op Gomes schieten komt ie niet.

Daarbij komt nog dat hij wederom geblesseerd is dus weer in z'n oude vorm terugkomen zit er voorlopig ook niet in.

Van Nistelrooy vind ik ook al wat over zijn top heen, maar heeft af en toe wel acties die hij in zijn hoogtij dagen ook had. Tegen Barcelona was hij bijvoorbeeld keigoed, de wedstrijd erna was het alweer wat minder. Toch vind ik hem nu beter dan Henry dus heb ik op hem gestemd.

Geplaatst:
Tegenwoordig vind ik een heleboel spitsen beter dan Henry. In mijn ogen is het de meest overgewaardeerde speler die er op de hedendaagse velden te vinden is, iedereen vind hem goed maar hij kan mij echt niet meer imponeren. Toegegeven, een aantal jaar geleden was hij wél goed, maar dat is onderhand al minimaal 2 jaar geleden (als het niet meer is). Denk maar eens terug aan het Champions League finale vorige jaar. Meneer Henry had 2 á 3 dikke kansen om een doelpunt te scoren, maar kreeg 'm er niet in.

Verleden wedstrijd tegen PSV, Henry komt erin en de commentator sidderde aangezien Henry PSV wel even op de knieën zou krijgen. Hij krijgt een redelijk goeie kans, maar verder dan recht op Gomes schieten komt ie niet.

Daarbij komt nog dat hij wederom geblesseerd is dus weer in z'n oude vorm terugkomen zit er voorlopig ook niet in.

Van Nistelrooy vind ik ook al wat over zijn top heen, maar heeft af en toe wel acties die hij in zijn hoogtij dagen ook had. Tegen Barcelona was hij bijvoorbeeld keigoed, de wedstrijd erna was het alweer wat minder. Toch vind ik hem nu beter dan Henry dus heb ik op hem gestemd.

ik vind Henry toch echt wel goed

Geplaatst: (bewerkt)

Eigenlijk vind ik ze even goed.maar mijn stem gaat uit op henry meer ervaring heeft hij.en hij heeft met fantastische spelers gespeeld O.A Emanuel Petit,Zinedine Zidane,Fabien Barthez.

Stem:Thierry Henry

@dudedude Henry is ook al bijna 30 hij is 29 volgens mij.

Bewerkt: door jensbrinkman
Geplaatst:

Henry kan een actie maken, zijn man passeren. Dit ontbreekt nog wel eens bij Ruudje, maar die is fysiek wel beter. Ik ga toch maar voor v. Nistelrooy.

Geplaatst:

Zo ook al uit de cijfers blijkt.. vind ik Henry beter.

Ruudje is natuurlijk ook al wel wat ouder dan Henry.

dus is dit natuurlijk wel anders dan dat je bijvoorbeeld:

Henry tegen Shevchenko bijvoorbeeld.

maaralsnog Ruudje is wel een goede speler.

Stem gaat naar Henry.

G-D

Geplaatst:

Mijn stem gaat naar Henry omdat hij het over het algemeen beter doet (vind ik dan)

Geplaatst:

zoals robertpsv al zei: Henry kan een actie maken, één, twee, drie man passeren zonder enige moeite. Van Nistelrooy kan dit niet, hij is dan wel beter fysiek, hij scoort ook gemiddeld veel meer dan Henry. Van Nistelrooy vind je dan ook het meeste van de tijd het penalty gebied. Henry niet, hij is maar een aanvallende middenvelder: hij loopt veel meer op het veld, Van Nistelrooy doet dit ook wel, maar alleen in het penalty gebied loopt hij rond, dan komt er een voorzet en kopt hij zijn meeste goals erin....Zo kom je natuurlijk ook aan veel goals, tot slot: Henry zal dus ook meer goals met zijn voeten maken...mijn stem gaat dus duidelijk naar Thierry Henry.

Geplaatst:

Nou , je hebt 2 spitsen gekozen waar niets meer over gehoord word.. De spitsen van nu zijn Crouch en Shevchenko enzo, maar als ik tussen die 2 zou moetten kiezen zou ik toch Thierry Henry pakken. Waarom ? Henry krijgt 7 op 10

Ruud 1 , voor de moeite. Nederlandse spelers zijn niet goed gwn.. Robben ? neen , veel te groot ego gekregen en dan zijn meestal alle hollanders.

Henry - Van Nistelrooi = Henry!

Geplaatst:

Henry is natuurlijk een betere voetballer. Maar ik kies voor Ruud om chauvenistische redenen

• 2 weken later...
Geplaatst:

Mijn stem gaat naar : Henry

Waarom :Vele leden hebben al gezegd dat henry veel man kan voorbij dribbelen en dat vind ik toch al wat en kan veel beter trappen hij past veel meer

Greetings Syfes

Geplaatst:

Mijn stem gaat naar: Thierry Henry

Thierry Henry kan veel beter spelen !

Geplaatst:

Henry, zeker weten. Hij is gewoon een ongelofelijk goede speler, hij is snel, heeft een goede techniek, kan ook goed afwerken op het doel. Helaas is hij wel geblesseerd. Wat kan Van Nistelrooy? Hij kan goed schieten en koppen, niet zo veel hè? Daarom gaat mijn stem naar Thierry Henry.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...