Jump to content

taxi driver

Recommended Posts

Geplaatst:

hey kan iemand de taxidriver missies voor me doen?

bij mij lukt het niet omdat hij blijft staan op 'no fares nearby'

geen cheats en geen mods en dergelijke

tnx ;)

GTASAsf1.b

Geplaatst:

Als er staat "no fares nearby" betekent dat dat er geen mensen in de buurt zin die een taxi nodig hebben. Door even rond te rijden, komt ervanzelf een klant tegen, aangegeven met een blauw vierkantje op de radar, en een blauwe pijl boven zijn hoofd.

Geplaatst:

jah dat is dus niet zo ;)

ik heb uren door LV gecruised maar er komt geen 'fare' op me radar

ik heb gta sa al 5 keer uitgespeeld en 2x 100% dus ik weet echt wel hoe het moet.. maar dit vin ik vreemd en ik wil weten of andere mensen hetzelfde probleem hebben met mijn savegame

Geplaatst:

Ik denk dat ik het probleem ken. Hier heeft pdescobar een fix voor gemaakt. Ik heb je savegame daarmee behandeld. Het is dus jouw nsavegame waar een regel gereset is. Deze glitch wordt veroorzaakt door het behalen van de vliegbrevet. Als het goed is moet ja savegame uit mijn post het nu wel doen.

Geplaatst:
Ik denk dat ik het probleem ken. Hier heeft pdescobar een fix voor gemaakt. Ik heb je savegame daarmee behandeld. Het is dus jouw nsavegame waar een regel gereset is. Deze glitch wordt veroorzaakt door het behalen van de vliegbrevet. Als het goed is moet ja savegame uit mijn post het nu wel doen.

tnx voor het oplossen!

:slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...