Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik snap dat het een intro is maar het kon wel wat spannender bv explosies of wat muziek in de achtergrond.

Ik hoop dat de series beter worden.

Geplaatst:
Ik snap dat het een intro is maar het kon wel wat spannender bv explosies of wat muziek in de achtergrond.

Ik hoop dat de series beter worden.

Goed gelezen?

TRAILER.

Geplaatst:

Ja een trailer maar een trailer heeft ook geluid nu doet het wat gewoontjes aan terwijl een trailer meestal het doel heeft om mensen te verbazen en optewarmen voor de egte show

Geplaatst:
Ja een trailer maar een trailer heeft ook geluid nu doet het wat gewoontjes aan terwijl een trailer meestal het doel heeft om mensen te verbazen en optewarmen voor de egte show

Als je er -xxx- niets van vind,wrm post je hier dan nog in dit topic -xxx-? :duh:

>>> Door Bling: Scheldpartij verwijderd; persoonlijke aanvallen zijn niet nodig.. <<<

Geplaatst: (bewerkt)

Hier zijn wat tips:

-Zorg dat het niet al te eentonig word; als je steeds van die tekst overgangen doet , word het na een tijdje saai.

-Het is hier boven al gezegt: zorg dat je er muziek in doet , dat zorgt er ook voor dat het minder saai word.

-Je begint op het begin met een blauwe achtergrond. Opzich niks mis mee maar als je dat maar voor die ene keer gebruikt ziet dat er naar mijn mening een beetje slordig uit. Hou alle op 1 lijn en maak niet te grote stappen zonder een simpele overgang ;)

Greetz :sigaar:

[edit] Ik vind video's bewerken erg leuk , dus ik heb ff een soort remake gemaakt. Aangezien je nog 0 beelden heb gepubliceerd of zelf heb , is de achtergrond nog zonder iets maar het gaat vooral om het idee. Hij is nu aan het uploaden op Youtube , post zo de link. Hope you like it :D

[edit2]Klik!

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:
Hier zijn wat tips:

-Zorg dat het niet al te eentonig word; als je steeds van die tekst overgangen doet , word het na een tijdje saai.

-Het is hier boven al gezegt: zorg dat je er muziek in doet , dat zorgt er ook voor dat het minder saai word.

-Je begint op het begin met een blauwe achtergrond. Opzich niks mis mee maar als je dat maar voor die ene keer gebruikt ziet dat er naar mijn mening een beetje slordig uit. Hou alle op 1 lijn en maak niet te grote stappen zonder een simpele overgang ;)

[edit] Ik vind video's bewerken erg leuk , dus ik heb ff een soort remake gemaakt. Aangezien je nog 0 beelden heb gepubliceerd of zelf heb , is de achtergrond nog zonder iets maar het gaat vooral om het idee. Hij is nu aan het uploaden op Youtube , post zo de link. Hope you like it :D

[edit2]Klik!

Nice! :klap::dans:

Geplaatst:

Bedankt voor de reacties , ik werk verder niet met dit project mee maar als Dastard zelf dat trailertje mooi vind , maar dan zonder de kleine fout en wat video's achter de tekst , vind ik het goed.

Geplaatst:
Ik vind er wel cool aan,maar die muziek paste er echt niet bij...

Maar dat is het punt niet echt. Als je wil mag je wat opnamen en passende muziek aan mij sturen of iets dergelijks , dan kijk of ik een leuk trailertje inelkaar kan flansen :)

NIEUWS

We zijn nu bezig met de 1ste aflevering!

Ook zal er straks een preview upgeload zijn ^_^

TRAILER 2 GERELEASED

Klikkie

Bewerkt: door Dastard
Geplaatst:
NIEUWS

We zijn nu bezig met de 1ste aflevering!

Ook zal er straks een preview upgeload zijn ^_^

TRAILER 2 GERELEASED

Klikkie

Niet echt veel verschil met de eerste :cab:

Ik vind de 2e trailer ronduit zo slecht als de eerste :duh: Bovendien zitten er ook wat foutjes in die het een beetje knullig doen lijken. Ik ga verder geen tips/kritiek meer geven , aangezien dat nutteloos is :7

Bovendien: Je vind dat míjn muziek keuze niet goed is bij die remake van de eerste trailer en vervolgens gebruik je bij de 2e het zelfde nummer. :duh:

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:

Om jullie happyier te maken.. :duh:

Komt er morgen een Preview uit,je moet er niet veel van verwachten,het is nog steeds een WORK IN PROGRESS.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...