Jump to content

hiddenspray nummer 65

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo, ik was vandaag opzoek naar alle hiddensprays, maar 65 is er niet. Ik dicteer wat er op WikiGTA staat:

Aan de overkant van Trinity Station (de oostzijde ervan) is een kleine Liquor Mart. Aan de rechterkant van dit gebouwtje, naast het hek bevindt zich de spraytag. Het is wellicht even zoeken door de overige graffiti.

180px-Gangtags_065a.JPG180px-Gangtags_065b.JPG

Om de kaart is het hier genoteerd:

lossantosradar2ag5.jpg

Maar op de muur naast het hek is er inderdaad paarse grafitti maar op de bodem en niet het juiste logo. Rond de plek ben ik ook gaan zoeken maar vind niets. Ik toon een screen:

gangtags065b2zc3.jpg

Kan iemand dit misterie oplossen?

Bewerkt: door michaelfivez
Geplaatst:

Als je iets beter kijkt, zul je zien dat de Hidden Spray zich iets hoger op de muur bevindt. Door de vele graffiti op de muur valt deze inderdaad lastig te zien, maar hij is er wel degelijk. Je kunt deze Hidden Spray overigens herkennen aan de letters: "Varrios Los Aztecas". Hieronder even een screen, waarop ik met rood heb aangegeven waar de Hidden Spray zich precies bevindt.

gangtags065bqw9.jpg

Geplaatst:
Als je iets beter kijkt, zul je zien dat de Hidden Spray zich iets hoger op de muur bevindt. Door de vele graffiti op de muur valt deze inderdaad lastig te zien, maar hij is er wel degelijk. Je kunt deze Hidden Spray overigens herkennen aan de letters: "Varrios Los Aztecas". Hieronder even een screen, waarop ik met rood heb aangegeven waar de Hidden Spray zich precies bevindt.

gangtags065bqw9.jpg

Sorry hoor, maar dat varia ding is oranje en bij mijn weten zijn hidden sprays paars. Ik heb nog is geprobeerd erop te spuiten maar er gebeurd niets

Geplaatst:

Niet alle Hidden Sprays zijn paars, hoor. Dit ligt meestal maar net aan het type gang waar de Hidden Spray van afkomstig is. Er zijn drie verschillende kleuren Hidden Sprays, die je op de volgende manier van elkaar kunt onderscheiden.

• Ballas --> Paars
  • Seville Boulevard Families --> Groen
  • Vagos & Varios Los Aztecas --> Oranje

En wat betreft het overspuiten: wees er zeker van dat je op de goede plek richt, waardoor je er vervolgens vrijwel zeker van kunt zijn dat het wel moet lukken. :)

Geplaatst:

[plaatje]

Sorry hoor, maar dat varia ding is oranje en bij mijn weten zijn hidden sprays paars. Ik heb nog is geprobeerd erop te spuiten maar er gebeurd niets

En toch is het hem gewoon. Wellicht dat je er of te dichtbij, of juist er te ver van af staat, wat maar zo kan gebeuren. Probeer dus eens in verscheidene posities te spuiten.

En dan het andere; niet alle tags zijn paars. Paars is 'Ballas', en oranje is van zowel van de 'Los Santos Vagos' als van de 'Varrios Los Aztecas', zoals Bling ook al een beetje aangaf. Daarnaast heb je ook nog een donker- groene, en een blauwe tag. Die laatste is overigens uit het spel gehaald.

Geplaatst:
Niet alle Hidden Sprays zijn paars, hoor. Dit ligt er meestal maar net aan het type gang waar de Hidden Spray van afkomstig is. Er zijn drie verschillende kleuren Hidden Sprays, die je op de volgende manier van elkaar kunt onderscheiden.
  • Ballas --> Paars
  • Seville Boulevard Families --> Groen
  • Vagos & Varios Los Aztecas --> Geel

En wat betreft het overspuiten: wees er zeker van dat je op de goede plek richt, waardoor je er vervolgens vrijwel zeker van kunt zijn dat het wel moet lukken. :)

Als aanvulling mooie plaatjes van WikiGTA :engel::

Ballas:

200px-FrontYardBallas.jpg

200px-Rollin.jpg

200px-Kilo.jpg

Seville Boulevard Families

Niet kunnen vinden :$

Vagos

200px-Gallery163.jpg

Varios Los Aztecas

200px-Varrioslosaztecas22.jpg

VWO-er

Geplaatst:

Als je met de spuitbus in de hand richt zal er bij een tag (Hidden Spray) een groene marker verschijnen waardoor CJ automatisch richt. Deze groene marker is dezelfde die je krijgt als je met een wapen op iemand richt. Zodra je dus die groene marker hebt weet je dat je op de goede plek staat en kan je beginnen met overspuiten. Voor de PC is de groene marker een groene pijl boven de tag (met spuitbus) of boven de persoon (wapens) zodra je ermee richt. Voor de PS2 zijn dit vier diagonale groene pijltjes die naar tag/persoon wijzen. Deze groene marker verschijnt echter ook als je te dicht op de tag staat, CJ zal dan z'n spuitbus niet gebruiken. Doe in dat geval een stapje achteruit, richt en spuit opnieuw.

succes :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...