michaelfivez Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 Ik heb GTA sa onlangs (4 maanden gelden) ekregen. Het is versie 2. Ik speelde erop maar ik wouw graag modden dus ik downloaden de versie 1 script en het andere. Ik downloade ook GTA sa mods installer (voor autos). Ik zette 4 autos in mijn spel. 2 weken later wouw ik mijn savegames van versie 2 spelen en vervangde de script weer door versie 2 files. De mod autos bleven in het spel. Zo speelde ik een maand of wat toen er een rare bug opdook: Als ik de brug van san fiero naar lasventuras overstak en stopte net op het eind zag ik dat daar de grond ietjes lichter was. Alle autos die doorreden vielen door de grond ik ook. ik kwam ongeveer 2 meter lager in water te recht. ALs ik naar een stuk kant probeer te zwemmen zak ik nar 10 meter inneens heel diep en kom ik yterecht op de plek waar je bent als je dood gaat. Toen ik een versie 2 savegame van het topic in savegmaen aanvraag downloade (nl Highjack). en ik laadde het kwam ik na het lade al driect in het water. Ik besloot om alles te verwijderen en gta opnieuw te installeren. Nu kan ik echter geen gemodde autos meer gebruik op versie 1 noch 2 EN ik kan ook niet meer op SA:MP (san andreas multy player). Wanneer ik sa:mp pstart gaat het normaal to wanneer het normaal moet beginnen laden, dan zie ik het scherm van start game en zo. ik klik op start game en new en het gaat terug normaal. Tot ik bij het vinewood scherm kom waar normaal je keuze moet kunnen maken. Dan blijft het gewoon bij het vinewood scherm (hij zit niet vast want wanneer ik op esc druk zit ik gewoon in het menu). Ik hebt dit een verscheidene keren opnieuw geprobeerd, maar steeds hetzelfde resultaat. Kan iemand helpen? >>> Door Bling: Onzinnige poll verwijderd..<<< Reageren
ikt Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 Verwijder ALLES van GTA SA (ook de User Files en savegames), en installeer GTA SA weer. Zodat je een schone SA-installatie hebt. Download nu de downgrade patch. Als je klaar bent, dan download je de savegame waar je bent bij de missies of speel je gewoon. Nu kun je gewoon modden. Als je weer naar V2 wilt, dan kan dit niet of je moet een enorme backup van gta3.img hebben, want de v2 script bestanden zorgen ervoor dat je niet kunt modden/dat je mods niet werken. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 3 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Verwijder ALLES van GTA SA (ook de User Files en savegames), en installeer GTA SA weer. Zodat je een schone SA-installatie hebt. Download nu de downgrade patch. Als je klaar bent, dan download je de savegame waar je bent bij de missies of speel je gewoon. Nu kun je gewoon modden.Als je weer naar V2 wilt, dan kan dit niet of je moet een enorme backup van gta3.img hebben, want de v2 script bestanden zorgen ervoor dat je niet kunt modden/dat je mods niet werken. Maar ik had net gta sa opnieuw geinstalleerd en in mijn vroig spel kon je wel v1 in v2 veranderen en de nmods bleven werken. Maar nu kan ik zelfs niet in v1 modden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.