Jump to content

mount chiliad

ETI

Recommended Posts

joo wat kan je allemaal bij de mount chiliad doen kan je daar down hill races doen ofzo of zijn er ergens races met de quad.. ?? en hoe krijg je dat racegedoetje dat er allemaal vlaggetjes op je radar komen te staan??? bedankt.. mazzell

Delen op andere websites

iedereen zegt maar dat je van mount chiliad af kan paraschute springen dus ik proberen val ik steeds te pletter :angry: vet kut is dat steeds en ik kan ook maar geen hoekje vinden waar dat wel wil <_< :(

Bij dat uitkijkpuntje (er staan volgens mij twee vlaggen, en een schansje.), pak een brommertje of een fietsje... of een auto. En rij dat schansje op, je bent over die riggels heen (het wandelpad) en dan moet je van je voertuig af springen en je paraschute openen. terwijl jij langzaam naar beneden glijd. Zie je onder je je voertuig exploderen. (ik heb wel eens gehad dat ik in mijn fikkende camper landen, een tip: doe dat niet! :puh: )

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...