ETI Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 joo wat kan je allemaal bij de mount chiliad doen kan je daar down hill races doen ofzo of zijn er ergens races met de quad.. ?? en hoe krijg je dat racegedoetje dat er allemaal vlaggetjes op je radar komen te staan??? bedankt.. mazzell Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 ik heb wel al een race clubje gezien waar 2of3 crossmotors stonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ETI Geplaatst: 28 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 en was dat op de mount chiliad dan???? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
japie13 Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 en was dat op de mount chiliad dan???? er daar staat helemaal boven op zoon fietsje en daar kan je races mee doen van 07:00 tot 18:00 zoiets :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 bij Wang Cars kun je wel racen doen. en dan door de bossen racen en nog veel meer., Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta player Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2004 na die bmx misie krijg je meer missies weet iemand waar die andere missies zijn? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pottevijn Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2004 dat denk ik niet hoor, dat is gewoon af rijden en dan is het gedaan maar je kan hem miss nog opnieuw doen voor betere tijd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
denracer Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2004 iedereen zegt maar dat je van mount chiliad af kan paraschute springen dus ik proberen val ik steeds te pletter :angry: vet kut is dat steeds en ik kan ook maar geen hoekje vinden waar dat wel wil <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2004 iedereen zegt maar dat je van mount chiliad af kan paraschute springen dus ik proberen val ik steeds te pletter :angry: vet kut is dat steeds en ik kan ook maar geen hoekje vinden waar dat wel wil <_< Bij dat uitkijkpuntje (er staan volgens mij twee vlaggen, en een schansje.), pak een brommertje of een fietsje... of een auto. En rij dat schansje op, je bent over die riggels heen (het wandelpad) en dan moet je van je voertuig af springen en je paraschute openen. terwijl jij langzaam naar beneden glijd. Zie je onder je je voertuig exploderen. (ik heb wel eens gehad dat ik in mijn fikkende camper landen, een tip: doe dat niet! ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 op de top staat mountainbike waar je mee kunt racen , de chiliad challenge , zijn 3 races en die heb je allemaal nodig voor 100% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.