Fiegel5 Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 hallotjes iedereen naar lang spelen ben ik bijna klaar met de los santos misies( ben nog mar een kind dus vandaar :$ ) maar ik zit vast bij de misie reubiting the familes. ik begin goed he`! gewoon binnen ales neer knallen naar sweet gaan dan de helicopter alles kits maar $ dan moet ik op die auto en op die polities schietten maar dat gaat telkens mis wat moet ik doen wat ik ben NOG vrolijk omdat ik deze stad bijna heb uitgespeelt en nou gaat het mis helpp zijn er tips Reageren
Dastard Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 hallotjes iedereen naar lang spelen ben ik bijna klaar met de los santos misies( ben nog mar een kind dus vandaar :$ ) maar ik zit vast bij de misie reubiting the familes.ik begin goed he`! gewoon binnen ales neer knallen naar sweet gaan dan de helicopter alles kits maar $ dan moet ik op die auto en op die polities schietten maar dat gaat telkens mis wat moet ik doen wat ik ben NOG vrolijk omdat ik deze stad bijna heb uitgespeelt en nou gaat het mis helpp zijn er tips ik ben 10 dus... gewoon richten op de autos schiet op de bestuurder of schiet hun banden plat ik verwijs je naar: www.wikigta.nl Alle info daar Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 25 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 hallotjes iedereen naar lang spelen ben ik bijna klaar met de los santos misies( ben nog mar een kind dus vandaar :$ ) maar ik zit vast bij de misie reubiting the familes.ik begin goed he`! gewoon binnen ales neer knallen naar sweet gaan dan de helicopter alles kits maar $ dan moet ik op die auto en op die polities schietten maar dat gaat telkens mis wat moet ik doen wat ik ben NOG vrolijk omdat ik deze stad bijna heb uitgespeelt en nou gaat het mis helpp zijn er tips ik ben 10 dus... gewoon richten op de autos schiet op de bestuurder of schiet hun banden plat ik verwijs je naar: www.wikigta.nl Alle info daar ps wikigts heb ik al gekeken Reageren
Kevin1993 Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 Je kunt een savegame downloaden Klik hier voor de savegame Maar je kunt ook proberen om een ander wapen te replacen inplaats van de m4 (die je krijgt in de missie) PM Me als je die optie wilt proberen ik wil je wel uitleg geven. Of je kunt het zovaak proberen totdat het lukt! Reageren
Typhoon Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 Hey fiegel5, Gelukkig heb je binnen geen problemen want dat maakt het al een stuk makkelijker. Het laatste stuk gaat het echt om je schietkunst. De rid is erg wild, maar let daar niet op. Ga lekker zitten pak de muis goed beet en blijf rustig. Schiet op elke politieman of auto die je tegenkomt. Let vooral op de agenten op moters, dezen zullen op de auto proberen te springen, schiet die dus zo snel mogelijk dood. Tijdens de rit raad ik je aan om goed te luisteren naar Sweet en Big Smoke, zei zeggen waar de polities zijn, dus doe ook wat ze zeggen. Het belangrijkste is om goed te richten, rustig te blijven en goed het advies van je homies opvolgen. Je zou ook nog even hier kunnen kijken, hier staat de missie beschreven. Jammer genoeg staan er geen tips bij. Succes ermee fiegel! Reageren
nizar555 Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 hallotjes iedereen naar lang spelen ben ik bijna klaar met de los santos misies( ben nog mar een kind dus vandaar :$ ) maar ik zit vast bij de misie reubiting the familes.ik begin goed he`! gewoon binnen ales neer knallen naar sweet gaan dan de helicopter alles kits maar $ dan moet ik op die auto en op die polities schietten maar dat gaat telkens mis wat moet ik doen wat ik ben NOG vrolijk omdat ik deze stad bijna heb uitgespeelt en nou gaat het mis helpp zijn er tips ik ben 10 dus... gewoon richten op de autos schiet op de bestuurder of schiet hun banden plat ik verwijs je naar: www.wikigta.nl Alle info daar ps wikigts heb ik al gekeken ongelooflijk dat je hem nie... ik zeg niks meer nou schiet gewoon goed man voor deze missie moet je goed kunnen schieten knallen op die koppen enzo en op hun auto's trouwens heel vaak schieten/ Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 25 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 bedankt maar speel op ps2 dus savecame werkt niet maar dat andere ken ik nie Reageren
Dastard Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 bedankt maar speel op ps2 dus savecame werkt niet maar dat andere ken ik nie Gewoon Concentreren....blijven proberen haast & spoed is zelden goed!! Schiet op de motorkap als je op een bepaald moment niet can schieten is het normaal het is je geweer die vastzit dus gewoon niet in paniek graken.... Reageren
kakevent gta Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 hij is wel makkelijk en anders ga je meteen naar binnen is wat makkerlijk (ik was 10 toen ik hem heb uitgespeeld ) Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 Ik las hierboven dat je een m4 tijdens de missie krijgt, volgens mij is het een AK47. Misschien dat het beter gaat als je eerst hitman-level behaalt voor de AK47 vóórdat je aan de missie begint, CJ kan dan iig zijn wapen sneller herladen. Om hitman te behalen heb je aardig wat kogels nodig, kijk hier voor de vindplaatsen van de AK47. Wat betreft het tweede gedeelte van deze missie lijkt deze aardig op het tweede gedeelte van de missie Just Business van Big Smoke, heb je deze missie al behaald? Voor de PS2 wil ik nog als tip geven om met L1 te schieten (i.p.v. het rondje) en om de rechter stick te gebruiken voor het richten (i.p.v. de linker). succes Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 bedankt maar speel op ps2 dus savecame werkt niet maar dat andere ken ik nie hoi fiegil ik heb zelf ook gta sa op de ps2 en uit gespeeld de missie is simpel als je geen problemen binne hebt krijg je die achtervolging in de auto je homies zeggen waar de politie vandaan komt raak niet gestressd als het niet lukt maar probeer t nog 1 keer je moet je analoge joyustick gebruike en dan kan je met 0 en l1 schiete oja als het echt niet lukt vraag een save game aan dat kan sinds koort ook op de ps2 als je een usb stick hebt stop je die in je usb poort en ubloaden maar en dan inpluggen in je pc khoor wel of t is gelukt suc6 Reageren
-eend- Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Kijk hier eens. zoek op bij: los santos finale missies en download m. dan zie je een filmpje van de missie misschien zie je dan ong. hoe ie moet en kan je m halen maar tips: 1. schiet op de hoofden van de politie Reageren
Impulse_W Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Als er bijvoorbeeld 3 politie autos achter je aan zitten, gaan dan niet domweg overal knallen, maar mik echt netjes op de hoofdjes achter het stuur. En doe dat bij de bestuurder van de auto. Als die dood is, stopt de auto na een tijdje, en die ben je dan kwijt. Een belangrijk punt: Blijf rustig. Reageren
profile Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Ik ben ook kind 11 jaar en zit in San fierro. Maar goed ik geef je wel wat van mijn trukjes . -veel oefenen op dat gedeelte -luisteren naar bigsmoke(die verteld soms vanwaar de police komt) -en na dat oefenen en je geen engels zou kunnen dan weet je ze toch vanzelf komen. -en je kan ook gewoon een savegame downloaden -cheats (als je wil) Ik weet het:HET ZIJN ER NIET VEEL veel succes Reageren
st0rm Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 (bewerkt) op de pc is het sow dat als je op de auto schiet dat hij zeer snel en de fik vliegt en als hij in de fik staat schiet je op de andere auto's maar als dat bij de ps2 ook so is dan moet dat wel lukken >>> Door Bling: Een erg vernieuwende tip is dit niet, wat deze bump dus vrij overbodig maakt..<<< Bewerkt: 25 april 2007 door Bling Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.