Jump to content

ik kan echt niet vedder

Recommended Posts

Geplaatst:

Ok knul, ik speel het spel al voor de 3e keer overnieuw dus die missies zijn erg makkelijk voor mij. Als je goed let op wat ik zeg dan lukt het zonder problemen.

- Mik op i.p.v de bestuurder van de politiewagens op die gozer naast hem ( hij schiet als enige ) en schiet niet op de deur maar schiet op zn kop; zo loop je geen schade meer op en daar gaat het om. Schiet dan alsmaar op de motorkap,simpel en effectief.

-Let niet op de damage-balk, daar verlies je je concentratie door

-De meeste zeggen dat je moet luisteren naar je broer,Smoke en Ryder maar ze hebben niet altijd gelijk. ( Zoals wanneer Ryder zegt: ''Watch the left, CJ !'' zegt CJ daarna: ''Your left or my left?!'' Dus die zijn maar verwarrend.

-Schiet bij de motorrijders op hun borst, dat raak je sneller en dan vliegen ze vanzelf eraf

-Probeer niet op de banden te schieten dat kost tijd en is zeker niet effectief. Die wagens blijven gewoon keurig doorrijden dat is nou eenmaal zo geprogrammeerd.

-Doe vooral rustig en raak niet in paniek, let dus alleen op de politie.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...