Jump to content

Red balloon 47

gta-mike

Recommended Posts

Ik speel GTA-VCS op PS2 en blijkbaar zit er een foutje in het spel.

Red Balloon 47 bevindt zich volgens alle mappen in het noorden van het eerste eiland. Onder een schotelantenne op een dak naast een EMPIRE Building. Maar daar is geen RB te vinden.

Een tweede probleem is dat Red Balloon 47 niet vermeld staat op de map (van het spel) met de red balloons en is ook niet te vinden in het spel waardoor ik op 98 RB blijf steken.

Als je de map opvraagt kun je als je op 'X' drukt de verschillende mappen krijgen waaronder die van de RB, maar na controle blijft dus RB47 niet op die map te staan.

Ik heb reeds tweemaal de ganse ronde van de RB's gedaan en ik blijf op 98 steken en vind dus geen andere plaats waar die zich zou kunnen bevinden.

Kan iemand mij helpen?

Dank bij voorbaat.

Delen op andere websites

Ik neem aan dat je het hebt over nummer 47 volgens de kaart van Wikigta.

Ik heb zelf even gezocht en ik heb de ballon gevonden. Als je voor het gebouw staat met daarop die schotel ga je tussen het gebouw en de empiregebouw door. Het gebouw heeft een hoek en daar staan twee palmbomen. De rode ballon is te vinden in de palmboom, dus niet boven op het dak bij de schotel. Ik hoop dat je hem vind.

Dat de ballon niet vermeld staat op de map in het spel is verklaarbaar. Op deze map staan alle bijzonderheden die je hebt gevonden. Als je de rode ballon nog niet hebt beschoten zal deze ook nog niet op deze map voorkomen. Deze kaart is bedoeld als hulpmiddel om niet het overzicht kwijt te raken.

Bewerkt: door HerrieM
Delen op andere websites

Ik neem aan dat je het hebt over nummer 47 volgens de kaart van Wikigta.

Ik heb zelf even gezocht en ik heb de ballon gevonden. Als je voor het gebouw staat met daarop die schotel ga je tussen het gebouw en de empiregebouw door. Het gebouw heeft een hoek en daar staan twee palmbomen. De rode ballon is te vinden in de palmboom, dus niet boven op het dak bij de schotel. Ik hoop dat je hem vind.

Dat de ballon niet vermeld staat op de map in het spel is verklaarbaar. Op deze map staan alle bijzonderheden die je hebt gevonden. Als je de rode ballon nog niet hebt beschoten zal deze ook nog niet op deze map voorkomen. Deze kaart is bedoeld als hulpmiddel om niet het overzicht kwijt te raken.

Je hebt het over de juiste ballon.

Ik zal straks eens kijken of ik hem kan vinden tussen de palmbomen.

Ik heb ook de Guide van het spel en daarin staat vermeld dat die ballon te vinden is onder een schotelantenne. Op het eerste zicht een foutje in de Guide.

Wat die map betreft had ik het verkeerd voor. Ik dacht dat het de ballonen toonde. Maar zo te zien is het dus omgekeerd.

Alvast bedankt voor de snelle reactie en deze avond meld ik je het resultaat.

EDIT : Ballon 47 is gevonden, alle 99 ballonen zijn gevonden. THANKS HerrieM

Bewerkt: door gta-mike
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...