Nemean^inf Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 http://video.google.com/videoplay?docid=-6314028044339081776 Ziet er gelikt uit. Titel foutje het moet Battlefield zijn. Reageren
BigM Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 (bewerkt) Idd ik heb gezien. Ziet er inderdaad stoer uit. Maar als het echt mogelijk is bijna alles te slopen hou ik niks over van het slagveld .Zeer mooie GFX dat wel. Maar nog iets te veel gelul erdoor heen. En ik kan me er nog niet eht een beeld van maken op deze manier Bewerkt: 26 maart 2007 door BigM Reageren
Wesley Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 Idd ik heb gezien. Ziet er inderdaad stoer uit. Maar als het echt mogelijk is bijna alles te slopen hou ik niks over van het slagveld .Zeer mooie GFX dat wel.Maar nog iets te veel gelul erdoor heen. En ik kan me er nog niet eht een beeld van maken op deze manier Ik geef eerlijk toe, dat ik niet met je eens ben over ''gelul tussen door''. Dit is nog niks anders dan een trailer joh, Dit zegt nog zelfs niet eens zoveel, er is nog bijna NIKS bekend over BF BC. Ik zal eerst maar even wachten totdat er pas echte informatie uitkomt over BF Bad Company, dan pas moet je een echte mening geven. Je gaat namelijk wat te vroeg je mening geven, en dat moet je nooit doen. Reageren
BigM Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 Ja een mening. Maar dat boeid me niks. Ik wacht tot ik er een oordeel over kan maken. En totdan heeft dit niks met me oordeel te maken. Ik kan er gewoon voor een trailer niet genoeg uithalen. Maar me conclusie tot nu is wel al dat het een erg mooie game word. Reageren
Jowx Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 Titel foutje het moet Battlefield zijn. Roger. Je gaat namelijk wat te vroeg je mening geven, en dat moet je nooit doen. De enige manier om een inhoudelijke reactie op een trailer te plaatsen is je mening over de betreffende trailer/game, ik heb liever dat iemand zijn mening geeft dan post met enkel ''Wow, vette graphics'' erin. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 Ziet er wel goed uit, maar zal wel pre-renderd zijn. Maar gaat dit niet wat snel met battlefield? 2142 is net een paar maandjes uit. Trouwens op welke platforms komt deze game uit?? Reageren
SamShine Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 (bewerkt) Trouwens op welke platforms komt deze game uit?? De game verschijnt op de Xbox 360 en de Playstation 3, je zit dus goed. De trailer ziet er goed uit, ondanks dat de kwaliteit van Google alles nog is lekker omlaag haalt. De graphics zitten wel snor als alles er uiteindelijk ook zo uit komt te zien. Als alles ook echt zo sloopbaar word krijg je een lekker hectische game, wat me ook wel gaat bevallen. Nu twijfel ik alleen nog aan de gameplay, maar tegen de tijd dat de game verschijnt zal daar al wel meer over bekend zijn. Ik ben in elk geval geinterresseerd. Trouwens, er is geen titel fout. De titel luid; 'bbc_teaser', teaser spreekt voor zich. ^^ De afkorting 'bbc' staat voor battlefield: bad ccompany, ik zie geen foutjes... Bewerkt: 26 maart 2007 door SamShine Reageren
Die-hard Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 Trouwens, er is geen titel fout. De titel luid; 'bbc_teaser', teaser spreekt voor zich. ^^ De afkorting 'bbc' staat voor battlefield: bad ccompany, ik zie geen foutjes... Lol, er stond een titelfout in, maar moderator Jowx heeft het aangepast. Best wel grappige trailer, ik ga hem denk ik wel aanschaffen. Wanneer komt hij uit?(en hopelijk wordt hij niet zoals nfs een uitgemolken serie) Reageren
Dastard Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 Trouwens op welke platforms komt deze game uit?? De game verschijnt op de Xbox 360 en de Playstation 3, je zit dus goed. De trailer ziet er goed uit, ondanks dat de kwaliteit van Google alles nog is lekker omlaag haalt. De graphics zitten wel snor als alles er uiteindelijk ook zo uit komt te zien. Als alles ook echt zo sloopbaar word krijg je een lekker hectische game, wat me ook wel gaat bevallen. Nu twijfel ik alleen nog aan de gameplay, maar tegen de tijd dat de game verschijnt zal daar al wel meer over bekend zijn. Ik ben in elk geval geinterresseerd. Trouwens, er is geen titel fout. De titel luid; 'bbc_teaser', teaser spreekt voor zich. ^^ De afkorting 'bbc' staat voor battlefield: bad ccompany, ik zie geen foutjes... WOO! PS3 Ik ben aant sparen ps: The Elder Scrols:Oblivion Komt Voor PS3! heb ik gelezen in OPM2(Officeel playstation magazine) opm2 heeft ook gezegd Dat Merecenaries 2:World In Flames Voor Op De PS2 Komt Officeel! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.