Jump to content

Voertuigen kopen !

Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

Welke voertuigen kun je in Vcs kopen ? .. Ik heb er zelf al paar ontdekt maar wie weet er nog meer ?

Bij Sunshine Cars .. kun je een Quad & een Bulletproof Stretch kopen !

Bij The Clymenus Suite .. kun je een Little Willy & een Skimmer kopen !

Bij The Compound .. kun je een Slpitz 6 Atv kopen !

Bij 101 Bayshore Avenue .. kun je een een Bulletproof Sanchez kopen !

Vlakbij je savehouse bij de haven .. kun je een Marquis kopen !

Bij een Burgertent in Downtown .. kun je een Bulletproof Ventoso kopen !

Bij het stadion kun je het concert van Phill Collins bezoeken ! Dit kost $6000

Wie weet nog meer voertuigen te koop ? :bier:

Bewerkt: door Only GrandTheftAuto
Delen op andere websites

Je vergeet er nog een paar (met uitzondering van het concert van Phil Collins aangezien dit geen voertuig is dat je kan kopen), dus ik zal alle voertuigen die je kan kopen in GTA Vice City Stories (uitgaande van dat je de verhaallijn al uitgespeeld hebt) hieronder opsommen die bij mij bekend zijn.

Een heleboel voertuigen (zoals de kogelvrije Sanchez die je kan kopen bij 101 Bayshore Avenue) zijn niet in de PlayStation Portable-versie van GTA Vice City Stories te koop, dus een aantal voertuigen zijn exclusief in de PlayStation 2-versie gestopt. En Rockstar Games maar hard ontkennen dat er géén exclusieve content in de PlayStation 2-versie van GTA Vice City Stories zal gaan zitten... :bonk: Ik heb vetgedrukt wat alleen in de PlayStation Portable-versie van GTA Vice City Stories te koop is. (Daarover gesproken: er is nog een extra zijmissie in de PlayStation 2-versie gestopt genaamd: 'Playground on the Dock'.)

• Quad bij Sunshine Autos
  • Kogelvrije Stretch bij Sunshine Autos
  • Kogelvrije BF Injection bij Sunshine Autos
  • Kogelvrije Sanchez bij 101 Bayshore Avenue-safehouse
  • Marquis bij Viceport
  • Squalo in Little Haiti
  • Splitz-6 ATV bij The Compound-safehouse
  • Kogelvrije Ventoso bij King Knuts in Downtown
  • Little Willie op het dak van The Clymenus Suite-safehouse
  • Bovver '64 op de steiger achter The Clymenus Suite-safehouse
  • Skimmer bij de steiger achter The Clymenus Suite-safehouse
  • Quad achter het Vice Point Hotel (eerste hotel aan je rechterhand wanneer je vanuit Ocean Beach Vice Point binnen komt rijden)

Dit zijn alle voertuigen die je in GTA Vice City Stories kan kopen, mocht ik er nog een paar vergeten zijn, schroom er dan niet over om het te vermelden.

Bewerkt: door Pietje II
Delen op andere websites

Is vcs al op de ps2 uit? of zou ik hem voor de pc kopen want op de ps2 gaat ie tog sneller kapot :duh:

GreetZ,gekkieJ01 :cya:

EDIT:Gaat hij sneller op de ps2 kapot anders koop ik em niej

Bewerkt: door gekkieJ01
Delen op andere websites

Is vcs al op de ps2 uit? of zou ik hem voor de pc kopen want op de ps2 gaat ie tog sneller kapot :duh:

GreetZ,gekkieJ01 :cya:

VCS is inderdaad al uit op de PS2. Als je hem op de PC wilt kopen, heb je helaas pech.. aangezien hij op dit platform niet zla verschijnen.

Delen op andere websites

Ik heb er weer een gevonde bij The Clymenus Suite-safehouse kun je een bower 64 kopen :eten:

Woeps! Je hebt gelijk, maar deze Bovver '64 is ook in de PlayStation Portable-versie van GTA Vice City Stories te koop. Ik was 'm simpelweg vergeten te vermelden. Hoewel je helaas dus niet de primeur hebt, moet ik je toch complimenteren met het zoekwerk! :)

Delen op andere websites

Dankje .. maar ik heb de psp versie owk niet .. dus weet ik ook niet welke er wel of niet inzatten ..

ondertussen heb ik geen nieuwe meer gevonde en ik ben alle hoekje .. steegjes afgegaan .. :bier:

Bewerkt: door Only GrandTheftAuto
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...