Jump to content

claude

Donald-Duck

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik houd morgen me presentatie over gta op school, maar hoe spreek je claude uit. :$

Me zus zei een keer iets van Clooth ofzo maar ik wil het graag zeker weten.

alvast bedankt

Geplaatst: (bewerkt)
Ik houd morgen me presentatie over gta op school, maar hoe spreek je claude uit. :$

Me zus zei een keer iets van Clooth ofzo maar ik wil het graag zeker weten.

alvast bedankt

Leuk, een presentatie over GTA! :eten:

Maar goed, ik kan het verkeerd hebben maar ik noem hem gewoon kloud(op zijn platste Nederlands ^^). Maar een naam verkeerd uitspreken maakt toch niet zoveel uit?

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:

Persoonlijk spreek ik de naam Claude uit als een Fransman die Engels spreekt. De nadruk op het uitspreken van Claude ligt dan op het tweede deel van zijn naam. In dit geval op de -ude. Met deze variant van uitspreken moet je Claude vloeiend en snel uitspreken.

Ik wens je alvast veel succes toe met je spreekbeurt. :tu:

Geplaatst:

'Claude' kun je op verschillende manieren uitspreken, afhankelijk van de taal of het dialect waarin je de naam uitspreekt. Op zijn Brits is het iets als 'Klòd', maar in het Nederlands wordt het ook wel als 'Kloud' uitgesproken, dus min of meer zoals je de naam schrijft.

Geplaatst:

Hey , Mischien heb je al antwoorden gehad maar ik denk wel dat het van het frans afkomstig is en dan spreek je het " Cloode " uit :)

Greetzzz

Aeroplane

• 4 weken later...
Geplaatst:

ghost_rider en woozie300, de spreekbeurt over GTA is al voorbij bij Donald-Duck, als je had gekeken...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...