Donald-Duck Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 Ik houd morgen me presentatie over gta op school, maar hoe spreek je claude uit. :$ Me zus zei een keer iets van Clooth ofzo maar ik wil het graag zeker weten. alvast bedankt Reageren
.Timothy Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 (bewerkt) Ik houd morgen me presentatie over gta op school, maar hoe spreek je claude uit. :$ Me zus zei een keer iets van Clooth ofzo maar ik wil het graag zeker weten. alvast bedankt Leuk, een presentatie over GTA! Maar goed, ik kan het verkeerd hebben maar ik noem hem gewoon kloud(op zijn platste Nederlands ^^). Maar een naam verkeerd uitspreken maakt toch niet zoveel uit? Bewerkt: 26 maart 2007 door VWO-er Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 Persoonlijk spreek ik de naam Claude uit als een Fransman die Engels spreekt. De nadruk op het uitspreken van Claude ligt dan op het tweede deel van zijn naam. In dit geval op de -ude. Met deze variant van uitspreken moet je Claude vloeiend en snel uitspreken. Ik wens je alvast veel succes toe met je spreekbeurt. Reageren
Lantyz Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 'Claude' kun je op verschillende manieren uitspreken, afhankelijk van de taal of het dialect waarin je de naam uitspreekt. Op zijn Brits is het iets als 'Klòd', maar in het Nederlands wordt het ook wel als 'Kloud' uitgesproken, dus min of meer zoals je de naam schrijft. Reageren
Aeroplane Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 Hey , Mischien heb je al antwoorden gehad maar ik denk wel dat het van het frans afkomstig is en dan spreek je het " Cloode " uit Greetzzz Aeroplane Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Geplaatst: 22 april 2007 Je spreekt het eigelijk een beetje uit als het engels woord cloud laterzz Reageren
profile Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Geplaatst: 22 april 2007 In het: NL:claud (klowt) BE:kloode Veel succes er mee Reageren
GTA Monster Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Geplaatst: 22 april 2007 ghost_rider en woozie300, de spreekbeurt over GTA is al voorbij bij Donald-Duck, als je had gekeken... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.