Jump to content

signature grootte !

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Beste leden,

ik heb ooit als een aan Dutchy3010 gevraagt hoe kan je weten hoe groot je sig is. hij zij rechtermuisknop-eigenschappen en dan dan zie je het maar ik heb een sig en als ik dat doe dan staat er bij grootte ''niet beschikbaar'' hoe komt dat?

hier is hij:

woetshaskinsnr3.png

Woetsha.

Bewerkt: door woetsha
Geplaatst:

286 x 109 pxl is ie ;). Je kan hem ook openen in Photoshop (kopieren en plakken) en dan naar Image>image size en daar staat ie dan ;).

Geplaatst:

Bij mij staat het er wel. Hoogte: 286px, breedte: 109px, bestandsgrootte: 45.92 KB (47024 bytes). Maar misschien komt dat omdat ik Firefox heb.

Bij mij lukt het ook, maar bij sommige afbeeldingen lukt het niet!!!

Waarom eigenlijk ???

Edit: en nu kan ik het ineens wel zien !!!

Geplaatst:

Dan klik je op de afbeelding op de website terwijl het nog niet geladen is. Dus, even wachten totdat je de afbeelding volledig in zijn kwaliteit ziet en dan pas kijken.

Geplaatst:
Dan klik je op de afbeelding op de website terwijl het nog niet geladen is. Dus, even wachten totdat je de afbeelding volledig in zijn kwaliteit ziet en dan pas kijken.

Zelfs dan lukt het nog niet, en deze kan ik dan ook weer niet zien kan iemand voor me zeggen hoeveel kb het is?

link: hier

Alvast bedankt, Woetsha.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Hee,

Ik wou zeggen dat ik nog steeds niet kan zien hoe groot mijn signature is. En ik neem zeker geen risico want, ik heb al een warn gekregen omdat mijn signature te groot is (kb). Dus kan er iemand mij zeggen hoe dat komt of kan hij me zeggen hoe groot men signature is (bestandsgrootte)?

Alvast bedankt,

Woetsha.

Link: Hier

Signature :

woetshaub5.png

Deze is 249 x 140, gewoon rechtermuisknop -> eigenschappen en dan kun je het normaal gezien zien. (In IE)

Bewerkt: door Eros
Deze is 249 x 140, gewoon rechtermuisknop -> eigenschappen en dan kun je het normaal gezien zien. (In IE)

Dat bedoel ik niet, ik bedoel bestandsgrootte ?

@hieronder : Thanks !

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...