Boris H. Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 Hey mensen, post hier alles wat in de PS2 versie van GTA VCS anders is dan in de PSP versie van GTA VCS. Ik heb hem zelf op de PSP maar heb hem net bij een vriend op de PS2 gespeeld en een ding viel me al meteen op. * Op de PSP versie kun je als je nog op het eerste eiland bent en naar het 2e eiland wilt op starfish island met een taxi over een hoek bunnyhoppen en dan ben je op het 2e eiland. Op de PS2 versie heeft R* hier extra bomen geplaatst waardoor het niet meer mogenlijk is. Op de PSP versie staan er 2 bomen waar je tussendoor kunt, Op de PS2 versie staan daar een stuk of 6 bomen! Weet je ook zoiets? Post het hier! Boris H. Reageren
Pietje II Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 (bewerkt) Wat heet. Ik heb hieronder alle veranderingen en toevoegingen in de PlayStation 2-versie ten opzichte van de PlayStation Portable-versie van GTA Vice City Stories geplaatst: Playground On The Dock; Rush!; Hyman Memorial O.D.T.; Caddy Daddy; Playground at the Park; Crims On Water Wings; 35 rampages in plaats van 30 rampages; 36 unique stunt bonusses in plaats van 30 unique stunt bonusses (voor die extra zes jumps zijn dan ook zes extra schansen geplaatst; enkele schansen zorgen zelfs voor een hele andere omgeving); Extra bomen op Starfish Island; Tekst op het bordje in de boeg van het schip dat aangemeerd ligt in Viceport is veranderd; De enige echte easter egg (welke hier in aanbouw is) is in het VCN Building te Downtown toegevoegd; Extra voertuigen met vaste vindplaatsen; Extra dingen te koop (zie =>hier<=). Volgens mij was dit het zo wel. Conclusie: Rockstar Games heeft ontzettend hard gelogen door te ontkennen dat er géén exclusieve content in de PlayStation 2-versie van GTA Vice City Stories zou komen te zitten. Bewerkt: 27 maart 2007 door Pietje II Reageren
aznstryker Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 (bewerkt) die dingen van extra dingen kan kopen is dat alleen op ps2 of ook bij psp versie??? EDIT: Kogelvrije Sanchez bij 101 Bayshore Avenue-safehouse Marquis bij Viceport Kogelvrije Ventoso bij King Knuts in Downtown Skimmer bij de steiger achter The Clymenus Suite-safehouse Quad achter het Vice Point Hotel (eerste hotel aan je rechterhand wanneer je vanuit Ocean Beach Vice Point binnen komt rijden) kan ik niet vinden in de psp versie Bewerkt: 26 maart 2007 door aznstryker Reageren
Big Playahh Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 die dingen van extra dingen kan kopen is dat alleen op ps2 of ook bij psp versie???EDIT: Kogelvrije Sanchez bij 101 Bayshore Avenue-safehouse Marquis bij Viceport Kogelvrije Ventoso bij King Knuts in Downtown Skimmer bij de steiger achter The Clymenus Suite-safehouse Quad achter het Vice Point Hotel (eerste hotel aan je rechterhand wanneer je vanuit Ocean Beach Vice Point binnen komt rijden) kan ik niet vinden in de psp versie ik vind het wel afzeting goedkoper en uitgebreider Reageren
Pietje II Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 die dingen van extra dingen kan kopen is dat alleen op ps2 of ook bij psp versie???EDIT: Kogelvrije Sanchez bij 101 Bayshore Avenue-safehouse Marquis bij Viceport Kogelvrije Ventoso bij King Knuts in Downtown Skimmer bij de steiger achter The Clymenus Suite-safehouse Quad achter het Vice Point Hotel (eerste hotel aan je rechterhand wanneer je vanuit Ocean Beach Vice Point binnen komt rijden) kan ik niet vinden in de psp versie Zoals ik in =>dit bericht<= vertel zijn de bovenstaande voertuigen die jij opnoemt alleen in de PlayStation 2-versie gestopt, en zijn dus niet te vinden in de PlayStation Portable-versie. Dat duidt dus (nogmaals) op exclusieve content voor de PlayStation 2-versie van GTA Vice City Stories (wat Rockstar Games zo hard ontkend heeft), en het is niet zo'n klein beetje ook. ik vind het wel afzeting goedkoper en uitgebreider Dat is geen afzetting hoor, als het spel pas duurder zou zijn zónder extra's zou het pas afzetting zijn, maar dat is in dit geval niet van toepassing. Maar ja, de PlayStation Portable-spelers worden natuurlijk nu wel extra veel benadeeld, want die exclusieve content is absoluut geen klein beetje. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.