Jump to content

The Godfather PC.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo alle 'The Godfather PC-spelers'! :klap:

Ik heb het spel nèt aangeschaft via Bol.com [in de plaatselijke pc-gamez-shop hadden ze het niet meer], en vroeg me af wat anderen hier van vinden! :eten:

Dusss...

Do your thing honey :dans:

Geplaatst:
Hallo alle 'The Godfather PC-spelers'! :klap:

Ik heb het spel nèt aangeschaft via Bol.com [in de plaatselijke pc-gamez-shop hadden ze het niet meer], en vroeg me af wat anderen hier van vinden! :eten:

Dusss...

Do your thing honey :dans:

Ik ben altijd al fan geweest van 'Mafia', een spel dat al aardig oud is maar nog steeds ijzersterk is. De storyline, het verhaal eromheen, het klopt allemaal. Doordat ik zo'n fan van 'Mafia' was lonkte 'The Godfather'. In eerste instantie zag het er allemaal net even beter uit als 'Mafia'. Echter was ik naar het spelen wel een beetje teleurgesteld ondanks de mooie scenes en missies die de revue passeerden. Bijna de helft van de missies draait het om het veroveren van winkels, een erg ééntonig werkje. (Wil je hem 100% uitspelen, dan bestaat dus ongeveer 50% uit het veroveren van winkels.) Daarnaast vond ik de storyline nog wel een beetje aan de krappe kant. Tot slot vond ik de auto besturing ook niet lekker, het rijden ging wat vaag, iets waar je aan moet wennen. Natuurlijk was het spel zelf wel erg leuk om te spelen, de moves die je kunt maken zijn bruut en om dan nog maar niet te spreken over het opblazen van de winkels. Afgezien van dit allemaal is 'The Godfather' niets beter dan 'Mafia', iets wat ik toch wel jammer vond omdat ik had verwacht dat 'The Godfather' het wel zou overtreffen. In ieder geval, prijs jezelf gelukkig met je aankoop, het is zeker een leuk spel om te spelen maar ik ben in meerdere dingen een beetje teleurgesteld.

Overigens was het eerst wel beter om even te zoeken met de zoekfunctie, hier vind je namelijk een nagenoeg gelijk topic.

Geplaatst:
Overigens was het eerst wel beter om even te zoeken met de zoekfunctie, hier vind je namelijk een nagenoeg gelijk topic.

Graag in dat topic verder gaan, deze gaat op slot. :slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...