Jump to content

Het Broeikaseffect


Amfetamientje

Het broeikaseffect  

103 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vinden jullie van het Broeikaseffect?

    • Ik geloof er zeker in!
      44
    • Achterlijk, volstrekt onlogish.
      15
    • Broeikaseffect, huhh????
      1
    • ik geloof er wel een beetje in.
      34


Recommended Posts

Ik heb het toch liever lekker warm dan te kunnen schaatsen in de winter. dus zolang er nog sneeuw valt zal het wel mee vallen.

en iedereen die dit klein beetje sneeuw geen sneeuw vindt. het heeft alle kenmerken van sneeuw dus het is wel degelijk sneeuw.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 177
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • gammie_

    35

  • Mania-92

    34

  • Amfetamientje

    14

  • Sa_bulldog

    6

Eigenlijk leven wij in een soort "Horror-ThrillerFilm".

Moorden, gevechten, bomaanslagen.

De engste dag is de dag dat de wereld vergaat:

Ze zeggen dat de wereld (weeral) zal vergaan op 21 december 2012

Alle vulkanen zullen spuwen en er zullen aardbevingen zijn met een sterkte van 16 op de schaal van richter.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben geen weerman en ik moet zeggen dat de weer de laast 10 jaar is verander.

Maar oke ik zie het zo dat de olie raakt dus... we verslijten de aard 50 a 100 jaar en dan moeten we wel groen stroom nemen.

Nee ik maak me er niet druk om en ik geloof er niet in.

Het is gewoon bedacht door rijke mensen om nog rijker de worden.

ik betaalde vandaag voor pata spec. 1.85 en 2jaar geleden 1.50 en in de gulden weet ik niet meer

Maar zo met de verhoging elke jaar gaat geld me eerder pakken dat broeikast effect.

Maar iedereen die om me geef ik tijdelijke bij een winkel als Commerciële Verkoopleiders zo ik zit voorlopig goed!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Broeikaseffect is een volkomen normale procedure, die zich al miljarden jaren voordoet.

Lange tijd geleden toen er veel vulkanen actief waren op aarde was het CO² gehalte in de atmosfeer iets van 25 keer zo hoog als nu.

En een te laag CO² gehalte is trouwens ook slecht.. er kan een nieuwe ijstijd ontstaan.

Uit het blote hoofd zit er volgens mij 0.038% C0² in de atmosfeer.

Link to comment
Delen op andere websites

De planeet aarde gaat vanzelf aan zijn einde. Komt dat niet door dat broeikaseffect met de gevolgen dat het water allemaal verdampt - heb ik het wel over talloze jaren - dan komt het wel door iets anders zoals zuurstof tekort omdat er in het tropisch regenwoud de wereld hout wordt gekapt terwijl dat eigenlijk niet mag en omdat ontzettend veel zuurstof wat wij inademen daar vandaan komt. Verder vinden die idiote kappers geld belangrijker dan in leven zijn. Wat heb je nu aan geld als je dood bent door zuurstof-tekort?

Verder denk ik wel dat het broeikaseffect een probleem gaat worden, nu alleen nog niet. Ik denk dat dit een kwestie van tientallen jaren is voor dat we er iets van zullen merken en waarschijnlijk zijn wij allemaal al dood tegen de tijd dat het serieuze problemen gaat leveren. Onze nakomelingen zullen er misschien wel last van vinden maar ik denk dat ze er wel iets op zullen vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

De planeet aarde gaat vanzelf aan zijn einde. Komt dat niet door dat broeikaseffect met de gevolgen dat het water allemaal verdampt - heb ik het wel over talloze jaren - dan komt het wel door iets anders zoals zuurstof tekort omdat er in het tropisch regenwoud de wereld hout wordt gekapt terwijl dat eigenlijk niet mag en omdat ontzettend veel zuurstof wat wij inademen daar vandaan komt. Verder vinden die idiote kappers geld belangrijker dan in leven zijn. Wat heb je nu aan geld als je dood bent door zuurstof-tekort?

(...)

De aarde gaat echt niet ontploffen doordat er een zuurstof tekort ontstaat, die overigens toch niet ontstaat (door het kappen van boompjes) aangezien 80% van het CO2 door de zee (lees: eencellige organismen) wordt omgezet in O².

En wat denk je trouwens wat met verdampt water gebeurt, juist ja dat valt ergens anders weer neer...

Link to comment
Delen op andere websites

En als de zon een steroid gaat worden? gaat nog een leuke klapper worden.. er is zoveel wat de wereld naar ze grootjes kan helpen en je kan er ook over door blijven discussiëren tot de einde van de wereld.

Link to comment
Delen op andere websites

En als de zon een steroid gaat worden? gaat nog een leuke klapper worden.. er is zoveel wat de wereld naar ze grootjes kan helpen en je kan er ook over door blijven discussiëren tot de einde van de wereld.

steroid?

Steroid01.JPG

Dat kwam er bij google uit...

Maar ik neem aan dat je asteroide bedoelt..

En dan nog klopt het niet wat je zegt,

Planetoïden, ook wel asteroïden genoemd, zijn stukken materie in ons zonnestelsel die zich evenals planeten in een baan om de zon bewegen.
Link to comment
Delen op andere websites

Het klopt inderdaad niet echt op die manier, maar ik heb mensen die ''term'' daarvoor wel eens horen gebruiken. Dit moet zijn een Supernova

Een supernova is een ster die een gigantische ontploffing ondergaat. Er blijft alleen een kleine, zeer zware kern over. Het meervoud van supernova is supernovae.

Aan het eind van zijn levensloop heeft een zware ster alleen in zijn buitenste lagen nog waterstof. Meer naar binnen toe komen voornamelijk zwaardere elementen voor zoals helium, koolstof, magnesium, zuurstof en silicium. De kern van zo'n ster bestaat zelfs voor een deel uit ijzer. Natuurlijk niet in vaste vorm. Daar is de temperatuur binnen in de ster immers veel te hoog voor. Alle stoffen kunnen in sterren alleen maar in gasvorm voorkomen.

BRON Klik srry...:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Enne wil je de co2 uitstoot verminderen gebruik dan diesel inplaats van benzine auto's diesel stoot minden broeikasgassen uit dan benzine maar wel meer fijnstof maar 1 roetfilter + een katalysator en je problemen zijn foetsie.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...