Jump to content

Het Broeikaseffect


Amfetamientje

Het broeikaseffect  

103 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vinden jullie van het Broeikaseffect?

    • Ik geloof er zeker in!
      44
    • Achterlijk, volstrekt onlogish.
      15
    • Broeikaseffect, huhh????
      1
    • ik geloof er wel een beetje in.
      34


Recommended Posts

klopt, het is zelfs zo dat Dieren al meer CO2 produceren dan mensen dus ik denk niet dat wij de oorzaak zullen zijn.

Overigens de grooste CO2 "producer" is nog wel de zee (had ik eerst ook niet verwacht).

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 177
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • gammie_

    35

  • Mania-92

    34

  • Amfetamientje

    14

  • Sa_bulldog

    6

Je moet niet in het broeikaseffect geloven, het is er gewoon..

En zoals de meeste mensen, vind ik dit niet. Het kan het einde betekenen voor onze planeet. Maar jha, wat kunnen we er nog aan doen, het is er en het blijft er... We kunnen het wel verbeteren maar dat is zéér moeilijk.

Link to comment
Delen op andere websites

het is er gewoon..

Maar hoe weet jij dan zo zeker dat het er is ? heb je zelf een onderzoek gedaan waar uit het blijkt? :bonk:

sommige dingen moet je gewoon aanvaarden zoals ze zijn.

nog wat vragen die bij eigen studie teweten ben gekomen:

V: wat was het eerst? de kip of het ei

A: Het ei. want de dinosaurussen legden ook al eieren

dat was het

Link to comment
Delen op andere websites

misschien.... maar iedreen ziet het Broeikaseffect maar als zelfsprekend terwijl het nooit is aangetoond.

Vroeger toen k op de basisschool zat werd dit me al wijsgemaakt door achterlijke leraren die het zelf ook maar gehoord hebben. Opwarming/afkloeling van de aarde zul je altijd hebben, in korte perdiodes een beetje verschil (wij zitten nu in een warme periode) en over grootere periodes (ijstijd bv). Maar dat dit door de mens komt is tot nu toe alleen nog maar aangepraat door (linkse) activisten en er bestaan alleen nog maar theorieen over. Terwijl het tegendeel wel al is bewezen.

En ik ben het er helemaal mee eens dat we de aarde vervuilen maar dat door CO2 in de lucht de aarde opwarmt is in mijn ogen (en in die van ECHTE wetenschappers) B*llSh*t.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet niet in het broeikaseffect geloven, het is er gewoon..

Ik heb gisteren nog een artikel van eén pagina (!) lang gelezen over de opwarming van de aarde en het broeikaseffect. Compleet met een tabel van " Wat gebeurt er als de temperatuur stijgt met ... °? ".

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet niet in het broeikaseffect geloven, het is er gewoon..

Ik heb gisteren nog een artikel van eén pagina (!) lang gelezen over de opwarming van de aarde en het broeikaseffect. Compleet met een tabel van " Wat gebeurt er als de temperatuur stijgt met ... °? ".

En wat bleek daar uit? btw hoe heette dat artikel en waar kan ik het vinden... vind het altijd wel grappig dingen hier over te lezen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof zeker in het broeikaseffect, de uitwerkingen ervan beginnen immers al de kop op te steken. Als is er ook nog een andere verklaring voor de opwarming van de aarde. Die houdt in dat we in een tussenijstijd zitten, en dat de aarde dus door het klimaat opwarmt, en ook weer zal afkoelen. Deze verklaring vind ik ook best plausibel.

:bier: Nuke[NL]

Link to comment
Delen op andere websites

Zeker is het waar! Ik probeer ook meer met de fiets naar school tegaan I.P.V de auto :dans:

Ik vind het al knap dat iemand van 14 jaar een auto heeft

offtopic:Dat doet er niet toe .

Wat denk jij NilsHolgersson?

Ontopic:Ikzelf geloof erin en je merkt het toch wel .Ik denk dat de mensheid niet lang meer zal leven.

Greetings Syfes

Link to comment
Delen op andere websites

Zeker is het waar! Ik probeer ook meer met de fiets naar school tegaan I.P.V de auto :dans:

Ik vind het al knap dat iemand van 14 jaar een auto heeft

offtopic:Dat doet er niet toe .

Wat denk jij NilsHolgersson?

Ontopic:Ikzelf geloof erin en je merkt het toch wel .Ik denk dat de mensheid niet lang meer zal leven.

Greetings Syfes

Ik dacht "Broeikaseffect, huhh????" maar mijn reactie staat er niet meer :blauw:

Link to comment
Delen op andere websites

Klimaatverandering kost Nederland tientallen miljarden

Uitgegeven: 6 april 2007 15:20

Laatst gewijzigd: 6 april 2007 15:22

DEN HAAG - Nederland zal de komende vijftien jaar tientallen miljarden moeten investeren om de gevolgen van de klimaatverandering op te vangen. Het kost alleen al zeker 26 miljard euro om het water in de rivieren meer ruimte te geven. Voor de constructie van klimaatbestendige gebouwen zal 23 miljard moeten worden uitgetrokken.

Bron: nu.nl/news

Het gaat Nederland allemaal een hoop centjes kosten... En dat allemaal dankzij het broeikaseffect.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Klimaatverandering kost Nederland tientallen miljarden

Uitgegeven: 6 april 2007 15:20

Laatst gewijzigd: 6 april 2007 15:22

DEN HAAG - Nederland zal de komende vijftien jaar tientallen miljarden moeten investeren om de gevolgen van de klimaatverandering op te vangen. Het kost alleen al zeker 26 miljard euro om het water in de rivieren meer ruimte te geven. Voor de constructie van klimaatbestendige gebouwen zal 23 miljard moeten worden uitgetrokken.

Bron: nu.nl/news

Het gaat Nederland allemaal een hoop centjes kosten... En dat allemaal dankzij het broeikaseffect.

Waardoor wordt het broeikaseffect veroorzaakt?

Link to comment
Delen op andere websites

Onlogische poll aangezien het al duidelijk is dat er een broeikaseffect is.

Trouwens er zijn meer auto's die CO2 produceren dan dieren :duh:

Domme vraag trouwens: "Door wat wordt het broeikaseffect veroorzaakt?"

Bewerkt: door Verrity
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...