michaelfivez Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Niet te krijgen Groene dingy Missie: boatschool Is niet te krijgen omdat je uit moet stappen om hem in je garage te duwen. Als je dat probeert stop je de missie en zit je zonder de dingy. Kun je niet de boten vliegen cheat doen en naar je garage vliegen? Reageren
maurice2 Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Volgens mij lukt dat niet want eenmaal een boot op het land staat kan je er niet meer in, sommige boten ontploffen zelfs. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Ik heb het geprobeerd: wat je kunt doen is: 1. zet in de dichtbijzijnde garage (wat toch redleijk ver is) een brommer in de opening, zover mogelijk aan de kant 2. doe de bootmissie met de boot 3. zet de boten vliegen code aan 4. Vlieg naar de garage 5. doe de zelfmoord code Normaal staat de boot nu in de garage, hoe je hem eruit krijgt weet ik niet duwen gaat moeilijk. Reageren
PIERRO P Geplaatst: 1 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2007 (bewerkt) ik heb geen idee of dit echt zou werken. Ik probeer het straks eens. wel slim bedacht. ik heb het geprobeert het werkt niet vanwege de volgende punten. 1 de boot vliegt niet hoog genoeg. 2 Zodra de missie voorbij is verdwijnt de boot. Bewerkt: 1 april 2007 door PIERRO P Reageren
mafkees1 Geplaatst: 19 april 2007 Rapport Geplaatst: 19 april 2007 er is ook een zwarte taxi in las venturas Reageren
PIERRO P Geplaatst: 19 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2007 (bewerkt) die ken ik echt niet. Maar in welke missie komt ie dan voor? Ik zal even voor je kijken maar ik denk dat deze niet bestaat. Nog iets ik ben net overnieuw begonnen met San Andreas. En ik ben nu echt van plan ieder voertuig in iedere missie te bekijken. Controleren of die Kogel/Vuur/explosie/schade bestendig is. Unieke kleur dat soort dingen. Ik houd voortaan in dit topic bij wat ik gedaan heb in SA op een bepaalde dag. alle nieuwe voertuigen komen bovenaan in de lijst te staan. Bewerkt: 20 april 2007 door PIERRO P Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 19 april 2007 Rapport Geplaatst: 19 april 2007 wel handig hoor als je alle uniekej voertuigen van SA zoekt Maarre op wikigta staan volgens mij maar heel weinig ''speciale'' voertuigen van SA kan er niet een lijst zijn waar ze ALLEMAAL op staan? Reageren
PIERRO P Geplaatst: 19 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2007 wel handig hoor als je alle uniekej voertuigen van SA zoekt Maarre op wikigta staan volgens mij maar heel weinig ''speciale'' voertuigen van SA kan er niet een lijst zijn waar ze ALLEMAAL op staan? Ja das jammer. alleen de Kogelbestendige Walton en The mothership staan geloof ik op wikiGTA. Het zou mooi zijn als dit op wikiGTA komt. Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 19 april 2007 Rapport Geplaatst: 19 april 2007 trouwens, (dit is vast allang bekent) maar in de allereerste missie kan je ook een alles proof car krijgen Reageren
PIERRO P Geplaatst: 19 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2007 Nee die ken ik niet. er is wel een zwarte Perenial te krijgen. Hoe kan je deze dan krijgen?? Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 19 april 2007 Rapport Geplaatst: 19 april 2007 Nee die ken ik niet. er is wel een zwarte Perenial te krijgen. Hoe kan je deze dan krijgen?? dat is die auto die in de intro kapotgeschoten wordt door een drive-by Reageren
PIERRO P Geplaatst: 19 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2007 Oke dan test ik deze even. want het kan zijn dat deze nog specialer wordt na dat ie vernietigt is. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 20 april 2007 Rapport Geplaatst: 20 april 2007 de Tampa in de missie Yay Ka-Boom-Boom is ook speciaal. Hij heeft namelijk een bom aan boort. Een bom in je auto kan je voor de rest nergens krijgen Reageren
PIERRO P Geplaatst: 20 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2007 Die is dus niet uniek. er zijn bombshops in Los santos en in Las venturas te vinden. Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 (bewerkt) Ik dacht dat deze wel bekend zou zijn, maar ik kan hem nergens vinden (misschien kan ik wel gewoon heel slecht zoeken hoor ) In iedergeval, je kan ook een zwarte Bobcat krijgen. Bewerkt: 29 mei 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.