gila Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Geplaatst: 28 november 2004 je kunt hier die ene mod van de boeing 747 downloaden. maar mijn vraag is of je er ook echt mee kunt vliegen of alleen varen. Ik kan er alleen maar mee varen of moet ik speciale knopjes gebruiken? Reageren
Pete-R Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Geplaatst: 28 november 2004 Nee je kan er ook mee vliegen dan moet je op de 9 drukken voor omhoog en op de 6 voor omlaag (tenminste dat is bij mij zo) Reageren
RTS Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Geplaatst: 29 november 2004 je kunt hier die ene mod van de boeing 747 downloaden. maar mijn vraag is of je er ook echt mee kunt vliegen of alleen varen. Ik kan er alleen maar mee varen of moet ik speciale knopjes gebruiken? Je kan gewoon met 9 en 6 idd omhoog en omlaag. Alleen het wegvaren is nog al ***. Reageren
danny18 Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 je kunt hier die ene mod van de boeing 747 downloaden. maar mijn vraag is of je er ook echt mee kunt vliegen of alleen varen. Ik kan er alleen maar mee varen of moet ik speciale knopjes gebruiken? Laat me raden het vervangt de skimmer. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 Waar is deze Mod te downloaden? HEt lijkt me wel een leuke mod Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.