Gee Whiz Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 (bewerkt) hallo, ik weet niet of dit forum nog enigzins actief is, maar het valt te proberen ik probeer een wapen en een power-up te generen, maar als ik de map speel gebeurt op die plekken niets ik krijg verder ook geen foutmelding bij het compilen, de andere codes doen het, de auto's en de pistol zijn wel te zien in de map PLAYER_PED speler1 = ( 123.0 , 117.0 , 2.0 ) 4 1 OBJ_DATA startcolt = ( 124.0 , 117.0 , 2.0 ) 0 COLLECT_00 10 GENERATOR RPG = ( 140.0 , 113.0 , 4.0 ) 0 COLLECT_02 1800 3000 5 GENERATOR ARMOR = ( 150.0 , 111.0 , 3.0 ) 0 COLLECT_31 1800 3000 CAR_DATA startauto = ( 121.0 , 121.0 , 2.0 ) 28 0 VAN CAR_DATA park11= ( 133.0 , 91.0 , 2.0 ) 12 270 JEEP CAR_DATA park12 = ( 133.0 , 89.0 , 2.0 ) 30 270 STYPE //////////////////////////////// LEVELSTART ///////////GENERATORS!////////// SWITCH_GENERATOR ( RPG , ON ) SWITCH_GENERATOR ( ARMOR , ON ) //////////////////////////////// LEVELEND ik heb het al heel vaak nagekeken en ik snap er dus helemaal niets meer van wrm de generators niet werke hopelijk heeft iemand hier een idee wat het probleem kan zijn Bewerkt: 26 maart 2007 door Gee Whiz Reageren
Lantyz Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 ik weet niet of dit forum nog enigzins actief is Try me. Welkom op GTAForum, Gee Whiz, leuk dat je nog interesse in GTA2 modding hebt. Ik vermoed dat het probleem hem in de timermin en timermax van de GENERATOR zit. Het script wacht tussen 1800 en 3000 cycles voor het een rocket launcher spawnt, wat ruwweg minimaal 1 minuut en maximaal 1 2/3 minuut zou moeten duren. Dit geldt dus ook voor de eerste keer dat er een wapen spawnt: er ligt niet direct een wapen. Ook lijkt de verhouding van 1800 = 1 minuut niet helemaal te kloppen, maar dit is iets waar ik ook nooit helemaal achter ben gekomen. In mijn eigen scripts houd ik de timermin en -max veiligheidshalve erg dicht bij elkaar, om rare spawntijden te voorkomen. Probeer de volgende timertijden eens, die werken prima in mijn map rond 1 minuut: GENERATOR RPG = ( 140.0 , 113.0 , 4.0 ) 0 COLLECT_02 1799 1800 5 Het commando van je GENERATOR is verder in orde, dus daar ligt het niet aan. Reageren
Gee Whiz Geplaatst: 26 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 (bewerkt) ok, heel erg bedankt, ik zal kijke of et werkt EDIT: het werkt! het duurt nu ongeveer 5min voordat ze spawnen dus ik denk dat ik het nog meer moet verlagen het zal wel handig zijn als ik weet hoeveel 1min egt is Bewerkt: 26 maart 2007 door Gee Whiz Reageren
Lantyz Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 Vijf minuten duurt het bij mij zeker niet, dus ik denk dat de tijd van 1 cycle ook afhankelijk is van factoren buiten het script. Het is een kwestie van testen wat een juiste tijd is en aan de hand daarvan je andere GENERATORs instellen. Reageren
Gee Whiz Geplaatst: 26 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 hm ok, raar bij mij is 400-600 een redelijke tijd, 2 minuten ongeveer is dat bij mij Reageren
PvM Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Heb een vraag met betrekking tot generators. Ik ben een multiplayer map aan het maken en ik vroeg me daarom af of het mogelijk is dat de wapens die met generators gescript zijn direct bij aanvang van het spel al verschijnen? Reageren
Lantyz Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Welkom op GTAForum, PvM. GENERATORs wachten in singleplayer eerst het aangegeven aantal cycles voordat de pick-up verschijnt, maar in multiplayer zou de pick-up direct bij aanvang van het spel moeten verschijnen. Is dat bij jou niet het geval? Reageren
PvM Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Welkom op GTAForum, PvM. GENERATORs wachten in singleplayer eerst het aangegeven aantal cycles voordat de pick-up verschijnt, maar in multiplayer zou de pick-up direct bij aanvang van het spel moeten verschijnen. Is dat bij jou niet het geval? Ok bedankt hiervoor. Ik heb mijn map pas alleen in single player getest Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.