Jump to content

PIMP ME CONTEST - Vragen topic

Recommended Posts

Geplaatst:
Mogen de deelnemers ook stemmen????

In ieder geval niet op jezelf, op een ander mag weer wel. Als je vindt dat die gene het echt verdient dan moet je dat doen, wel gaat dit ten koste van je overwinningskansen.

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Leuk idee, heb de mijne ook net ingestuurd, maar hij staat er nog niet bij. En als die beschrijving een beetje te ver gaat dan maak je er maar gewoon "The KING" van. ;):puh:

Bewerkt: door Eros
Geplaatst:
Leuk idee, heb de mijne ook net ingestuurd, maar hij staat er nog niet bij. En als die beschrijving een beetje te ver gaat dan maak je er maar gewoon "The KING" van. ;):puh:

Dat was ik inderdaad al van plan ;)

Geplaatst:

Bij mij staat er geen naam en beschrijving! Was dit vergeten, kanje dit even veranderen: Naam: Lover-CJ! BEschrijving: CJ deed aan plastische chirurgie en is uit het gangsterleven gestapt! En zoekt zijn leven bij de andere kant van het geslacht!

Geplaatst:

Hey,

Raar dat het nog niemand is opgevallen maar BigT doet nog mee. En hij is een kloon dus ik zou erbij zetten dat ze niet op hem moeten stemmen want dat is zonde van de stemmen. Als ik jou was zou ik um wel laten staan, want hij is wel mooi :D.

Geplaatst:
Hey,

Raar dat het nog niemand is opgevallen maar BigT doet nog mee. En hij is een kloon dus ik zou erbij zetten dat ze niet op hem moeten stemmen want dat is zonde van de stemmen. Als ik jou was zou ik um wel laten staan, want hij is wel mooi :D.

Dat probleempje heb ik nu verholpen. Bedankt voor het melden.

Geplaatst:
ik heb al lang mijnes ingestuurd maar hij staat er nog niet bij?!

Mijne staat er ook nog niet bij, hij zal even geen tijd hebben zeker...

Geplaatst:

Hallo! Ewoud! Kijk jij je PB's wel eens na? Volgens je profiel was je gisteren om 22.32 nog on-line, is het dan zó moeilijk om even die poppetjes in je topic te plakken? :duh:

Geplaatst:

Jongens geduld. Het insturen kon t/m 14 april dus als je nu al je gemaakte profielpoppetje hebt gemaakt en ingestuurd dan hoef je je geen zorgen te maken. Het kan best zijn dat Ewoud online is gekomen nadat jij iets had ingestuurd maar dat zegt niet dat Ewoud tijd heeft gehad om dan ook 1, 2 of 3 inzendingen in het topic toe te voegen. Ik stel voor om gewoon eventjes rustig af te wachten, leden die voor de 14e iets hebben ingeleverd of op de 14 pas iets inleveren doen gerust mee. ;)

Geplaatst: (bewerkt)
Jongens geduld. Het insturen kon t/m 14 april dus als je nu al je gemaakte profielpoppetje hebt gemaakt en ingestuurd dan hoef je je geen zorgen te maken. Het kan best zijn dat Ewoud online is gekomen nadat jij iets had ingestuurd maar dat zegt niet dat Ewoud tijd heeft gehad om dan ook 1, 2 of 3 inzendingen in het topic toe te voegen. Ik stel voor om gewoon eventjes rustig af te wachten, leden die voor de 14e iets hebben ingeleverd of op de 14 pas iets inleveren doen gerust mee. ;)

Zoals .Levi. zegt het kan af en toe wat langer duren. Pasen zijn nu eenmaal drukke dagen ;)

Nog voordat ik in dit topic gekeken heb ik iedereen toegevoegd van wie het nog moest gebeuren.

Bij mij staat er geen naam en beschrijving! Was dit vergeten, kanje dit even veranderen: Naam: Lover-CJ! BEschrijving: CJ deed aan plastische chirurgie en is uit het gangsterleven gestapt! En zoekt zijn leven bij de andere kant van het geslacht!

Updated

Bewerkt: door Ewoud

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...